Aktuálně: 5 594 inzerátů168 305 diskuzních příspěvků17 659 uživatelů
Jakub Pazderník
Jakub Pazderník (20 příspěvků) 23.11.2011, 21:10:15 xxx.xxx.214.9
Dobrý večer, Já osobně s Patagonci zkušenost nemám, ale jsou takový můj největší chovatelský sen takže o tom mám dost přečteno a hodně si jich u chovatelů všímám a myslím že jeden Patagonec vydá za hejno Mníška. Jsou to opravdu řvouni. Ale myslím že ochočené mládě se dá naučit aby více "drželo zobák", ale nikdo vám to nezaručí, ale je asi jisté že to nikdy nebude uplné mlčení.
Jakub Pazderník
Jakub Pazderník (20 příspěvků) 07.11.2011, 19:15:59 xxx.xxx.214.9
Tak tohle už neni normální.. v televizi se šíří ..naprostý opak toho jak to doopravdy je. Jsem začátečník, ale když přijdu do zverimexu a slyšim jak se paní "obdbornice" snaží radit(samozřejmě řiká vše tak aby zákazníkovi v nárocích vyhověla a měla o nějakou tu korunu navíc) tak bych vražil. Nepřijde mi zcela normální že tvrdí že Andulka je hermafrodit(ano,ot jsme opravdu slyšel) a že se nedá chovat jen po jednom kuse. Ale tohle není jen upapoušků..je to u všeho... :((
Jakub Pazderník
Jakub Pazderník (20 příspěvků) 05.11.2011, 19:35:55 xxx.xxx.214.9
Já jsem bidla z ořechu měl , ale andulky prakticky nebyly schopné se na nich udržet, natož na nich nocovat. Takže si mylsí že bude opravdu lepší něco ovocného. Také záleží co chováte. S těmi mými ořechovými bidly si třeba Rosely poradily,ale stejně mi připadalo že se necítí tak jistě, jenom seděli kdežto teď mají třešeň a pochodují po bidle nonstop celý den ;)..
Jakub Pazderník
Jakub Pazderník (20 příspěvků) 21.12.2009, 21:36:08 xxx.xxx.214.9
Pohlaví u kouřáku se poznávaž po roce.Samec bude žlutý a samice takto zelená zůstane.Ted vám to nikdo nezaručí ale troufám si říct že přepeřuje na samce.Ale myslím že je to jedno zpívají krásně.
Jakub Pazderník
Jakub Pazderník (20 příspěvků) 02.12.2009, 16:40:49 xxx.xxx.214.9