Aktuálně: 5 030 inzerátů173 558 diskuzních příspěvků17 744 uživatelů

pyrura nebo senegalec???

anonymní (neregistrovaný) 17.04.2012, 09:35:00 xxx.xxx.65.42
chtěla bych ho pořídit jako domácího mazlíčka. Co byste doporučili?
anonymní (neregistrovaný) 17.04.2012, 10:57:04 xxx.xxx.30.34
u těchto druhů papoušků tak jak se liší jejich vzhled tak je jiná i povaha zjistěte si o nich víc a uvidíte který druh vám bude milejší.
anonymní (neregistrovaný) 17.04.2012, 11:17:03 xxx.xxx.34.78
Nemůžete dát na doporučení, co se líbí někomu jinému, když to pak vám nebude vůbec sedět. Kdybych to přirovnala k oblečení, tak noste sukni, když se vám lépe chodí v texaskách. Doporučení chovatele nade mnou je výstižné.
DášaM. (neregistrovaný) 17.04.2012, 13:00:05 xxx.xxx.78.58
65.42 Já se nejprve zajímala o korelky, protože jsem byla úplný začátečník, který akorát o papoušcích před koupí hodně četl. Když jsem pak viděla amazoňana, hodně jsem se rozmýšlela, moc se mi líbil, ale prostě jsem si na něho netroufla. Nakonec zvítězil mníšek. Líbí se mi i jak se zde píše o pyrurkách.
anonymní (neregistrovaný) 17.04.2012, 15:01:55 xxx.xxx.64.140
Na vzhled jsou rozdílní, ale líbí se mi oba. Mě jde spíš o povahu těchto dvou druhů. U senegalců se říká že se uváží na jednoho člena rodiny a ostatní buď ignorují nebo napadají. U pyrur toto chování není. Skušenosti mám s andulkami a papoušíčky šedokřídlými. Papoušíčci mě všechno likvidůjí, jak kytky, tak knížky a spoustu jiných věcí již zničili. Mají takové sklony k ničení i pyrury nabo senegalci?
anonymní (neregistrovaný) 17.04.2012, 15:07:31 xxx.xxx.62.209
***Mají takové sklony k ničení i pyrury nabo senegalci? *** mají
Orina (neregistrovaný) 17.04.2012, 15:22:08 xxx.xxx.48.84
Já mám v bytě puštěný pár pyrur, celý den. Mají svá odpočinková místa,takže je ani nemusím hlídat oproti jiným papouškům. Za 4 roky co je mám nezničily vůbec nic. Ani nervou noviny, které leží volně na kleci kvůli tomu, když udělají potřebu.