Aktuálně: 5 137 inzerátů172 331 diskuzních příspěvků17 714 uživatelů

Mníšek šedý výchova

Iva (neregistrovaný) 14.01.2014, 16:17:49 xxx.xxx.248.34
kirk: a aby toho nebylo málo,ted přestal žrat.jen občas zobne.Sedí na jendom místě a ani nedutá.nezapíská když otvíráme dveře,nechce si moc hrát...na ruku jde hladit se nechá ale je takový divný...poslední dva dny.strašně mě to rápí,jeste nikdy se to nestalo.

Je třeba zjistit, jestli je fyzicky ok. Má normální trus?Dýchá normálně? Nemá kořen zobáku jinou barvu než dřív, třeba tmavší? Pokud vyloučíe na první pohled nemoc, tak mu zkuste  uvařit kus kuřecího masa nebo kost z kuřete.Jinak to vidím na psychický problém. Z toho, co se tu probíralo, se nesalo nic (přisěhování, odstěhování,...), návštěva dítěte, nic?

Jirka (neregistrovaný) 15.01.2014, 23:00:33 xxx.xxx.219.2

já mám mníška už 4 mněsícem  je ručně dokrmený  a je úplně v pohodě kupoval jsem ho od odborníka a ten mi dal rady Mníšek šedý je hrozně hlučný když buxde křičet dát mu hadr , ručník přez klec a když kouše tak cvrknout do zobáku (opatrně) nebo ho zavřít do klece mluvit na něho třeba zlobivý ty ty ty otočit se zády a odejít on pochopí že se něco děje jeto velmi chytrý pták dokáže se naučit spousta slov a mládata okusují prsty ,protože nevědí co to je a když vás to bolí to protože nemají ještě v zobáku cit dejtesi pozor na to když k němu půjdete on vicítí i vaší náladu je to hodně chytrý papoušek Můj se jmenuje Bertík narodil 8.5 2013 občas mě zlobí ale já ho miluju Jirka 15 Let ;)  

Jirka (neregistrovaný) 15.01.2014, 23:19:37 xxx.xxx.219.2
Odpověď na příspěvek uživatele anonymní z 03.01.2014, 16:34:27

U mníška šedého poznáte  pohlaví jen testama DNA a to se dělá jen když je máte pro chov (ROzmnožování) Mníšek vám mohl přestat Mluvit protože mu něco chybí Přečtěte si o tom něco nebo mu může něco vadit ale to už musíte posoudit vy sami ;) 

LUCA (neregistrovaný) 22.05.2019, 13:36:59 xxx.xxx.18.203