Aktuálně: 5 170 inzerátů172 143 diskuzních příspěvků17 713 uživatelů

Vlaška koroptví - nenese :o(

x-betynka (neregistrovaný) 31.10.2011, 09:49:02 xxx.xxx.29.18
Nevíte, kde bych mohla ještě teď sehnat pár kuřic vlašek koroptvích? Už je po sezoně, ale do jara se mi čekat nechce. Ideálně jihomoravský kraj. Děkuji
Pavel Zavřel (neregistrovaný) 17.03.2012, 03:29:22 xxx.xxx.30.58
Pane Žilinec vůbec nereagujte na všechny odkazy,jsou to všichni amatéři,já mám od Vás kuřičky pravda už 4 roky a nesou jak závodní slepice.Moje babička chovala 140 vlašek a říkávala co vajíčko to korunka a slepičky zaplatily uhlí na zimu. Určitě se letos ozvu. Zdraví Zavřel Dvorce u Bruntálu
Iva (neregistrovaný) 31.03.2012, 13:59:36 xxx.xxx.22.157
dobrý den, jsem začátečník, koupila jsem si pro radost i pro užitek 3 vlašky koroptví DOMINATY, moh by mi někdo prozradit jaký je rozdíl mezi čistou vlaškou koroptví a vlaškou DOMINANTEM? vim že dominanti jsou nějakým způsobem křížený aby míň kvokaly a nesly víc vajíček, to by přeci mělo být dobře pokud se nechci věnovat chovu a výstavám.
anonymní (neregistrovaný) 30.06.2012, 12:31:33 xxx.xxx.75.62