Aktuálně: 5 046 inzerátů173 352 diskuzních příspěvků17 739 uživatelů

Prosvěcování vajec

kelím (neregistrovaný) 13.12.2009, 18:10:11 xxx.xxx.147.137
Tak jsem po dokončení líhně dnes nasadil pár vajec na zkoušku funkčnosti a chtěl bych poprosit jestli někdo nemá fotku oplodněného vejce při prosvěcování . Jsem začátečník a tak mám obavu abych poznal zda je vejce oplodněné
J.M. (neregistrovaný) 13.12.2009, 19:56:34 xxx.xxx.105.3
Musíte mít prosvěcovačku, a prosvěcovat poprvé asi po týdnu inkubace. Oplozené vejce má v sobě tmavou skvrnu, je to ten vznikající zárodek. Nejlépe by bylo, kdybyste se šel podívat na prosvěcování vajec do nějaké větší líhně. To potom nezapomenete.
kelím (neregistrovaný) 14.12.2009, 05:42:33 xxx.xxx.147.137
Prosvěcovačku mám tak uvidím . Dám vám pak vědět jak to dopadlo
Peter (neregistrovaný) 15.12.2009, 21:07:32 xxx.xxx.152.242
Ak s tym nemáš skusenosti, odporúäčam vydžať do 12. dňa. potom aj laik rozozna "červeného pavúčika" v oplodnenom vajci. Neoplodnene "svieti" nic v ňom nie ke.
Obrázek
kelím (neregistrovaný) 16.12.2009, 16:49:41 xxx.xxx.147.137
Ok s vídrží nemám problém jenom mám strach když nepoznam neoplodněné vejce a nechám ho v líhni jestli mi tam nepraskne a nezašpiní celou líheň
J.M. (neregistrovaný) 16.12.2009, 21:28:14 xxx.xxx.105.3
Kelime neboj se, ze zahřívaného neoplodněného vejcete se tak brzy nestane pukající "záprdek" (sorry). To vejce by tam muselo být mnohem déle, aby se v něm vytvořil dostatek toho "výbušného (:-) plynu.
Kelím (neregistrovaný) 19.12.2009, 09:39:13 xxx.xxx.147.137
Tak hlásím výsledek mého prvího prosvěcování. Dnes je to týden tak jsem se na to vrhnul a ýsledek 7 z 8 vajec oplodněných-doufám. Ve vejci je skvrna která zabírá cca 1/3 vejce to jedno je uplně světlé. Na to jak jsem se toho bál to fakt není taková věda jak to vypadá. No a teď už jenom čekat jestli se mi něco vylíhne.Dám vám vědět jak jsem dopadl
J.M. (neregistrovaný) 19.12.2009, 22:11:56 xxx.xxx.105.3