Aktuálně: 5 017 inzerátů173 559 diskuzních příspěvků17 744 uživatelů

Lev pustinný / Velké kočky

Daniel Vondráček (Askaru Leonnwis) (neregistrovaný) 22.09.2011, 13:31:07 xxx.xxx.97.2
Dobrý den, předem bych chtěl říci, že jsme velice potěšen tímto webem, který mě samotného přímo nadchl, ale k tématu. Jmenuji se Daniel Vondráček je mi 18 let a studuji střední školu se zaměřením na biologii a chemii. Již od mého dětství jsem v sobě nacházel veliké citové vazby k přírodě a všemu živému okolo mě, což nakonec vyvrcholilo k absolutnímu odhodlání bránit a mazlit se se vším živým okolo mě. Mezi moje největší záliby patří zkoumat a objevovat nové a nové věci, ale hlavně kočkovité šelmy, konkrétně lev pustinný. O kočky všeobecně se zajímám už skoro 8 let, studuji je ve volném čase, fascinují mě svoji povahou i vlastnostmi. Doma chovám od mala kočky domácí a odchoval sem úspěšně již několik generací. Nutno sdělit, že jsem se jednou staral o třídenní kotě, které matka zavrhla a uvědomuji si (a také jsem zkusil na vlastní kůži) kolik práce se živým stvořením, které je na vás životně zavislé je. Nicméně se malému kocourkovi po nočních expedicích za mlíkem, čistěním, krměním a péče o čumáček tlamu, srst a prostě vším, velice daří a je dodnes mým věrným společníkem. V Zoologické zahradě ve Dvoře králové jsem absolvoval v rámci školy týdenní kurz péče o exotická zvířata a nasbíral tam kusé, byť velice užitečné informace chovu. Žiju na vesnici a mým snem je chovat velké kočkovité šelmy, i přes jejich velké finanční zázemí a zázemí všeobecně, také i jejich potencionální nebezpečí, neboť kočky budou stále kočkami. Vím, že si pořídit z fleku lva je blbost a že by jen trpěl. To by moje povaha nesnesla. Mám již plán co se přestavby našeho pozemku na výběhy a krytou část týče, obětuji celou zahradu (asi 500 metrů čtverečních) celý vnitřek, kde nyní žijí hospodářská zvířata a anše auto. Plánuju postavit nový, odolný skleněný plot na kterém bude natažena síť a to z důvodu aby se věci nemohli