Aktuálně: 5 716 inzerátů166 201 diskuzních příspěvků17 630 uživatelů

Chameleon Jemenský - holka nebo kluk?

LadysB
LadysB (2 příspěvků) 05.02.2017, 13:27:50 xxx.xxx.106.22

Dobrý den, prosím o radu, rád bych začal s teraristikou a jako jasný favorit je pro mně chamík, terárko, světla atd studuji a hledám, už mám i vybráno jen stále nevím pořídit holku nebo kluka? Rád bych ho občas bral na ruku, času na něj mám dost, takže co by jste poradili? Díky moc za rady a typy. Dále jak se jmenuje váš mazlíček, stále nevím jak mu říkat, podělte se se jmény. Díky Vláďa 

Terezie
Terezie (13 příspěvků) 05.02.2017, 14:42:53 xxx.xxx.59.42
Dobrý den, pro začínající chovatele bych doporučila spíše samce, jelikož u samostatně chovaných samic bývají problémy s neoplodněnou a dále zadrženou snůškou, kvůli které většinou umírají, samec také bývá více aktivní.. A jak píšete o tom braní na ruku.. chameleoni jsou velice zvláštní zvířátka co se týče i chovu. Chameleoni nemají moc rádi chování, mazlení apod.. samozřejmě lze si chameleonka "vychovat", ale nezaručuji to.. když se s ním budete denně sbližovat, zvykne si na vás a máte šanci být dobrými přáteli.. určitě víte, že cca měsíc po přinesení domů ho můžete začít nějakým způsobem cvičit. Jinak celý měsíc lézt do terárka jen co se týče krmení a rosení. To je ode mě vše.. A jméno si třeba vyhledejte na internetu, tam je jich spousta..
Anonymní (neregistrovaný) 05.02.2017, 15:42:43 xxx.xxx.106.22
Odpověď na příspěvek uživatele Terezie z 05.02.2017, 14:42:53

terezo děkuji za odpověď. Vím ž to není mazlík pro to si ho ani nepořizuji jen ho občas "vyvětrat". Nad samečkem jsem uvažoval. Další můj dotaz by byl, co na dno do terária? Jaké jsou vaše zkušenosti? Písek / Lignocel.....?

Terezie
Terezie (13 příspěvků) 05.02.2017, 16:24:18 xxx.xxx.59.42