Moc děkuji všem za komentáře a rady, jsem nadšená z místní atmosféry na diskuzi. My dnes byli na veterině, a pan doktor nám představil nový plán v boji s nádorem v močáku, protože ty chemošky předtím nebyly pro ledvinku úplně ok. Laicky řečeno, močovou trubicí nám do močáku dá nějakou látku, přímo tam, předtím ještě, když tam budou, tak vezme nějaký vzorek. Tu látku bude muset mít fenka v močáku asi hodinu, půjdeme víckrát. Na ledvinu to prý nemá žádný vliv, ani na ostatní orgány, protože to prostě zůstává jen v tom močáku (moč taky nikam jinam neputuje). Buď to pomůže, anebo zatím v laboratoři prozkoumají vzorek a naordinují přesné složení chemošky. Nebude to pod celkovou narkózou, kvůli ledvině, tak snad to bude ok, bude tam celý vet tým, tak jim věřím. Ohledně stravy jsme spolu zase mluvili, cca vím jak by to mělo vypadat, DÍKY VÁM. Pan veterinář je tomu také nakloněn, ale musí to být připravené a pod kontrolou. Tak stále studuji. Ledvinku i nádor bereme jako chronické onemocnění, snažíme se s tím nějak žít, ledvinku udržovat v kondici a nádor otravovat, aby zmizel. Dám zas vědět, máme i štěstí na super veterináře a onkologa.
Příspěvky uživatele
Věra_13052025