Aktuálně: 4 764 inzerátů176 612 diskuzních příspěvků17 781 uživatelů

Chovatel holubů začátečník

Jiří V. (neregistrovaný) 05.08.2023, 09:56:09 xxx.xxx.297.14

Zdravím zkušenější chovatele. Rád bych začal s chovem holubů a úvodem podotýkám že jsem absolutní amatér. Jaký holub pro mě bude vhodný ? Výstavy neřeším, ty mě nelákají. Hodí se spíše masné plemeno nebo jiné? Jak správně zařídit holubník (velikost), kolik parů do začátku počítat, nároky na stravu, nutná očkování. Také mě velmi zajímá možný přenos infekce na člověka - máme malé děti, které si hrají na dvorku. 

Info čerpám z knihy 1000 rad chovatelům, ale některé věci mě tam moc nesedí. Děkuji moc předem za cenné rady.

list
list (567 příspěvků) 05.08.2023, 11:34:10 xxx.xxx.0.1

Zdravím, mé doporučení je si něco načíst, pak se doptávat. Plemeno vám asi těžko někdo poradí, nevíme jaké máte možnosti, co se vám líbí, jaký je účel chovu (jen produkce masa, nebo i holubi na střeše) atp. Až budete vědět, jak chcete chovat holuby a jací by se vám líbili, doptejte se tady chovatelů na vše, co vás zajímá. Ale takhle se poradit fakt nedá

JB (neregistrovaný) 05.08.2023, 12:13:51 xxx.xxx.6.246
Jiří V.:

Zdravím zkušenější chovatele. Rád bych začal s chovem holubů a úvodem podotýkám že jsem absolutní amatér. Jaký holub pro mě bude vhodný ? Výstavy neřeším, ty mě nelákají. Hodí se spíše masné plemeno nebo jiné? Jak správně zařídit holubník (velikost), kolik parů do začátku počítat, nároky na stravu, nutná očkování. Také mě velmi zajímá možný přenos infekce na člověka - máme malé děti, které si hrají na dvorku. 

Info čerpám z knihy 1000 rad chovatelům, ale některé věci mě tam moc nesedí. Děkuji moc předem za cenné rady.