A omlouvám se co, se týče těchto dvou plemen( Singapur a bengál) tak většinou tipuju. Protože mi přijdou až na drobnosti stejné…
Fotky koček
Nejsem žádný znalec koček,ale singapurská kočka,si myslím,že není s proužky.Nemá být barva podobná pumě?
17.03.2025, 09:38:15 xxx.xxx.224.101
Má.
Ano ale já neurčují plemeno podle barev ale také podle tvaru těla.
Ale ano přiznávám spletl jsem se.
Můžu se zeptat? Co je to podle vás za plemeno? Mě to přijde jako siamka skřížená s nějakou pouliční ale nejsem si jistý tak se ptám vás.
Uplně normální kočka, takové “divnobarvy” měla babička, když se její kočky neustále křížily mezi sebou.
Právě mě na ní mate to že ona má úplně krásně modrý oči (to na té fotce není vidět) .
Mě to přijde spíš jako kříženec ragdola, než siamky. Ale na kočky nejsem žádný odborník🙂
Možná ano ale proč má tak krátkou srst? Ragdoll má dlouhou srst ( stejně jako birma). Ale možná máte pravdu…
Krátko i dlouhosrstí https://www.ragdollelachs.sk/wp-content/uploads/2021/04/Hercules.jpg?v=1620717319
Ano ale tato kočka žije pouliční život a nemyslím si že by paníčci nechali ragdolla nechat jen tak běhat po venku bez omezení. A také modré oči jsou typické hlavně pro siamky. Ale je možné že máte pravdu možná i víc než jen možné…
Ragdoll nemá krátkou srst, má středně dlouhou a mění se ročního období nebo třeba i věku.
Ale klidně to kříženec ragdolla být může, mám zkušenost, že kříženec peršanky a obyč kocoura má vždy krátkou srst, dlouhosrsté jsou až v další generaci. Pokud je zavalitější a připomíná trošku britku, přesně tak vypadali naši kříženci peršanek.
Právě tahle je relativně hubená.
Vím i u nás na vsi, že nechali nekastrovaného papíráka běhat za kočkama a pak tu byl vysoký výskyt krásných chlupatých velkých koček. Tohle byl tehdy maiňák(už není, je to už hodně let)
Však jsou to jen tipy, může to být jakkoliv🙂