Aktuálně: 5 565 inzerátů168 398 diskuzních příspěvků17 660 uživatelů

Rosela. Nemoc nebo stáří?

anonymní (neregistrovaný) 19.10.2008, 20:28:08 xxx.xxx.244.34
Dobrý den, jsem laik v oblasti pěstování papoušku a můj dotaz se vám možná bude zdát trošku hloupý. Před 7 lety jsem si koupila ve zverimexu roselu pestrou. Nebyli schopni mi tam říci ani pohlaví, ani věk. Včera mi zničeho nic zemřela. Změny jsem začala pozorovat dva dny před smrtí. Měla průjem, hodně spala a během dne nezpívala (což dělala do té doby běžně). V pondělí jsem chtěla jít k veterináři, ale bohužel jsem to nestihla. Neustále přemýšlím nad tím, jestli zemřela stářím či to byly příznaky nějaké nemoci. Budu ráda, když mi sdělíte svůj názor. Díky. Maryjane
Chavi
Chavi (22 příspěvků) 20.10.2008, 15:55:30 xxx.xxx.4.138
Ahoj, to nejde tak jednoznačně říct, že něco špatného snědla... Pokud ji měla sedm roků, tak ji určitě nedala něco špatného, co by ji ublížilo, pokud teda nedostávala pravidelně moc slunečnice. Podle mě dostala nějakou nemoc, mohli ji odejít játra, dostat rakovinu, mohlo to být cokoliv.
Každopádně si myslím, že stářím nezemřela.
anonymní (neregistrovaný) 20.10.2008, 18:08:07 xxx.xxx.244.34
Jídlem to asi opravdu nebude, jí pořád to stejné. Asi to opravdu byla nějaká nemoc. Každopádně díky za názory
zalud
zalud (358 příspěvků) 20.10.2008, 18:40:25 xxx.xxx.99.34
ja jsem tim nechtel rict ze by jsi ji dala neco spatneho nikdy nevis kde si co ptak uzobne (nejake kvitko nemusi ho to zabit hned ale casem mu to muze poskodit nejaky organ) jak uz tady pise chavi
petr (neregistrovaný) 21.01.2023, 23:22:58 xxx.xxx.107.247

dobrý den.mám adelaidu 13 let.létá,skřeká.žere.až na jednu věc.poslední dva dny po přistání hned klesne na břicho.i v noci vyletí,jako by nevydržela mět zafixované nohy celou noc.neporadí někdo?děkuji.


Přispět do diskuze
neregistrovaný
Nepřihlášený uživatel
Jméno:
Text příspěvku:
Youtube video:
Vložte odkaz na Youtube video.
Fotografie: