Aktuálně: 4 958 inzerátů174 147 diskuzních příspěvků17 751 uživatelů

rh.ridgeback vs. cane corso

Vojta (neregistrovaný) 30.01.2008, 15:12:27 xxx.xxx.238.34
Ahoj. Rád bych Vás poprosil o pomoc při rozhodnutí pro správné plemeno. Rozhoduji se mezi rhodéským ridgebackem a cane corso. Rád bych při rozhodnutí přihlédnul k následujícím kritériím: vazba k rodině, vztah k dětem, poslušnost, vycvičitelnost, obranyschopnost, inteligence, agresivita vůči cizím lidem, popř. dalším zvířatům. Psa jsem již dříve měl. Jednalo se rovněž o většího psa, vlčáka kříženého s mustrlandským ohařem, takže nejsem úplným začátečníkem. V současnosti žijeme v bytě, v plánu máme se přestěhovat do rodninného domu v rozmezí 1 - 2 let. Což znamená, že pes musí zvládnout žít i na menším prostranství, než zahradě. Samozřejmě bych jej každý den venčil a aktivního pobytu by se mu také dostalo dost - kolo, běžky,cvičák.. Rád také cestuji (vícetýdenní pobyty v horách) a nového psího kamaráda bych takto rád bral všude, pokud to bude jen trochu možné, s sebou. Každému děkuji za radu. Vojta
anonymní (neregistrovaný) 11.06.2008, 21:24:33 xxx.xxx.196.227