Ne ne, zeSeverni Afriky. Dneska jsem to našel před dveřmi. Byl už mrtvý a mravenci ho měli v parádě. Sorry za brouka. Nejsem odborník.
To je z čr?
To je z čr?
To může být z ČR a vypadlo to z banánů, brambor… Známí si takhle z PL obchodů tahají domů šváby celkem běžně.
Anonymní:Dobrý den, co je tohle za brouka? Švab?
Je to šváb Periplaneta americana, není to brouk.
Ne ne, zeSeverni Afriky. Dneska jsem to našel před dveřmi. Byl už mrtvý a mravenci ho měli v parádě. Sorry za brouka. Nejsem odborník.
Já se ptal kvůli těm asi Messorům okolo něho.
Tak to jo, brablence nepoznám, i když se chlap intenzivně snaží mi o nich vyprávět. Jeho Messoři mu právě asi před 14 dny evakuovali ubikaci, tak už je nemám kde nakoukat - musíme zase někdy do jižních krajů, třeba se mu podaří ukořistit nějakou zrnojedí mladou paní a založí si novou kolonii…
Takového krasavce jsem zastihla
No jo, sezóna lišajů. By mě zajímalo, který je to přesně. Pár jich už nakoukaných mám, ale tady nevím.
Smrtihlav před kuklením?
Ten mě napadl, vylučovací metodou. Ale ruku do ohně za to nedám.
kometa:Ten mě napadl, vylučovací metodou. Ale ruku do ohně za to nedám.
Možná i lipový?
Ale předem píšu, že jsem nadšený amatér, nejsem odborník. tak to berte jako tip.
Já taky. Nadšený amatér.
Ten smrtihlav mi přijde pravděpodobnější. Třeba dá orionka na bezobratlé. Tam by nás někdo mohl rozsoudit.
A co šeříkový před kuklením? 😎
Jo a není to brouk, je to motýl.
kometa:Já taky. Nadšený amatér.
Ten smrtihlav mi přijde pravděpodobnější. Třeba dá orionka na bezobratlé. Tam by nás někdo mohl rozsoudit.
Smrtihlava bych skoro vyloučila. Koukala jsem na obrázky a smrtihlav má spíš ocásek než trn. (Na fotce to není moc dobře vidět, nebylo moc času si s fotkou hrát, jel mi vlak. A to jsem ještě musela housenku odnést z nástupiště do zeleně. Výpravčí s mašinfírou se bavili - my počkáme. Výhoda vesnického nádraží )
jara.t:A co šeříkový před kuklením? 😎
🧐 - fakt 🦋?
jara.t:A co šeříkový před kuklením? 😎