Aktuálně: 4 794 inzerátů175 919 diskuzních příspěvků17 774 uživatelů

Senegal s postižením - prosím

Martina (neregistrovaný) 11.07.2008, 21:19:15 xxx.xxx.168.97
Dobrý den, mám papouška senegalského, který má postižené nožičky. Chodí jako husa, špatně s nimi manipuluje, všechno nahrazuje zobákem. Vím,že pro chovatele je to mrzák a že by ho dávno utratili, ale jde na něm vidět, že ho nic nebolí, žere s chutí a má velkou snahu ,šplhá po kleci až úplně nahoru. Dokonce se dnes snažil posadit na bidýlko.Je mazlivý a umí létat.Já ho prostě nedám. Jsem začátečník, vím, že se pro mě tento papoušek nehodí, měla jsem začít u andulky,ale musela jsem si ho prostě vzít. Byla bych strašně ráda, kdyby mi někdo mohl dát i tu sebemenší radu, třeba tu nejstupidnější ohledně chovu. Hlavně bych potřebovala poradit s pískem. Ve zverimexu mi řekli, že je velice důležitý na trávení, jenže kam mu ho mám dát?On totiž má na dně klece kobereček,aby se mu dobře chodilo a mohl se od něčeho pevného odrážet, zkoušela jsem i noviny,ale klouže mu to.Dále bych se chtěla zeptat jestli je nutné očkování. A další a další informace, které mi dáte budou jistě mě i mému Charlimu k dobru.
Děkuji moc Martina a Charli.
cone
cone (1412 příspěvků) 12.07.2008, 13:06:54 xxx.xxx.85.196
Dobrý den, je jedno jestli začínáte andulkou nebo senegalcem. Abyste trochu zpříjemnila jeho život, umožněte mu odpočívat, hřadovat i na vyšších místech klece, pochopil jsem z vašeho dotazu, že se převážně zdržuje na zemi, na dně klece. Na místa kde se dokáže vyšplhat umístěte nehoblovaná plochá prkénka, šíře cca 5-7cm a délka nad 10cm, dle možnosti. Písek můžete umístit vele misek na krmení na dno. jen ho občas vyměnte. Pokud se pokusíte postiženému senegalci vytvořit optímální podmínky pro jeho život, jistě vám to vrátí svoji přítulností a jinými rozvinutými schopnostmi.

Přispět do diskuze
neregistrovaný
Nepřihlášený uživatel
Jméno:
Text příspěvku:
Youtube video:
Vložte odkaz na Youtube video.
Fotografie: