Nemá fena k té ráně přístup? Nelíže ji?
Zdravim, včera jsem nechal kastrovat fenu, její rána po kastraci a stehy se mi moc nelíbí, příjde mi, že to je špatně zašité, nebo něco neni v poradku. Posilam fotku a moc prosim o radu
Zdravim, včera jsem nechal kastrovat fenu, její rána po kastraci a stehy se mi moc nelíbí, příjde mi, že to je špatně zašité, nebo něco neni v poradku. Posilam fotku a moc prosim o radu
Jsem laik, ale nepozdává se mi to, šla bych k vetovi - možná k jinýmu? Nevím, jak tomu, kde jste byl s fenkou na operaci , věříte.
Posilam fotku
Je trochu rozmazaná.
Žere, pije, má horečku?
Nemá fena k té ráně přístup? Nelíže ji?
No, vypadá to divně…to je po porodu?
po kastraci
a ty mléčné lišty - to má takhle běžně?
Zrzavci:a ty mléčné lišty - to má takhle běžně?
Přesně to jsem myslela, je to oteklé, jako kdyby nalité mlíkem, proto jsem se ptala na ten porod. Moje fena to takto měla po císaři. Špatně se to hojí, musí se to neustále sprchovat a vysušovat, aby se to nezapařilo.
Mně to připadalo, že tam stehů jsou jen zbytky, šitá rána by měla vypadat jinak, stehy by měly být zřetelné. Rána po kastraci by nemusela být tak velká (jestli to byla kastrace ve zdravém stavu, ne v březosti, ne po porodu, ne s pyometrou). Proto jsem se ptala na límec, na lízání - fena mohla stehy vylízat.
Možná párkrát denně proplach betadinou, ale hlavně by to měl vidět veterinář.
U mojí fenky jizva po zašití vypadala takto. Dávala jsem na to jen sprej se stříbrem.
Není to jen jiný způsob sešití. Mně přijde, že jsme kdysi od jiného veterináře měli takhle zašité kočky po kastraci. Ty uzlíky byly z boku. Později už jiný je zašíval tak jako tam dala foto sarah.
acher:Není to jen jiný způsob sešití. Mně přijde, že jsme kdysi od jiného veterináře měli takhle zašité kočky po kastraci. Ty uzlíky byly z boku. Později už jiný je zašíval tak jako tam dala foto sarah.
přesně tak (pokud dobře vidím co je na fotce zadavatele)
okraje rány jsou přehnuté dovnitř a šití je zvnějšku v rovině břicha