Aktuálně: 4 932 inzerátů174 242 diskuzních příspěvků17 751 uživatelů

Hlučný sameček rosely pestré

ivarsanyi
ivarsanyi (2 příspěvků) 23.05.2009, 12:35:29 xxx.xxx.10.230
Dobrý den,
už přes rok a něco chovám samečka rosely pestré. Začal jsem jako amatér... První chybu jsem udělal, když jsem jej předčasně pustil z klece, aby se mohl prolétnout... Časem se ale naučil zalétávat sám, akorát nemá moc rád ruce.... Po přestěhování je většinu času v kleci, ale denně je pouštěn z klece na prolétnout. Sám se vrátí. Jenže v poslední době začal být docela hlučný. Hlavně po ránu... vysoké tóny. V zimě tolik hlučný nebyl. Nevím, čím to může být, v kleci má vše potřebné - jídlo, pití, hračky... nevím, kde může být problém. Je to běžné nebo mu něco chybí? Můžete někdo poradit? Díky...
Obrázek
anonymní (neregistrovaný) 23.05.2009, 13:31:34 xxx.xxx.231.228
to je jednoduche, chyba mu samicka. teraz je obdobie toku u samcov a vola samicku, aj ket ziadnu nema
Martin (neregistrovaný) 23.05.2009, 17:49:13 xxx.xxx.59.35
jj.. pokud máte možnost , postavte mu v zahradě voliéru , a tam mu kupte samičku.. bude mu líp , když bude mít samičku.. do klece dejte ty hračky + nějaké ještě přikupte , aby se nenudili. tam kupte misky na vodu a žrádlo , a postavdte nebo kupte budku s dannými rozměry.. a uvidíte:) bude mu líp!!!:)
Luboš Jedlinský (neregistrovaný) 24.05.2009, 18:56:55 xxx.xxx.151.22
je to dospělý samec a chce se pářit, pokud mu dáte samičku bude to lepší ale i tak zticha nebude nikdy, je to papoušek a ty prostě zpívají..
ivarsanyi
ivarsanyi (2 příspěvků) 24.05.2009, 22:16:06 xxx.xxx.10.230
Jojo, já netvrdím, že by měl být potichu, ale občas j to trochu moc... :) Za jak dlouho přejde období tokání? Momentálně nehrozí, že bych pořizoval i samičku...
Martin (neregistrovaný) 27.05.2009, 14:40:49 xxx.xxx.59.35