Aktuálně: 4 806 inzerátů176 274 diskuzních příspěvků17 780 uživatelů

Samička Korely odmítá sedět..

Ladislav (neregistrovaný) 11.10.2009, 19:29:16 xxx.xxx.206.1
Dobry den.Uz si nevím rady,proč samice nechce sedět na vejíčkách.Sameček přes den sedí poctivě a samička je uněj a sedí vedle něj,taky cely den.Pravidelne po 19.00 hodině sameček vyleze a samička s ním(jde se najíst a napít).Poté se do budky nevrátí a sedí na bydle a samička s ním.Ráno po sedmý hodině usedá sameček(po jidle ,napití a učesaní) zpět do budky,ze který vyleze až zase po 19.00 hodině.Samička taktéž usedá vedle samečka.(párkrát za den vyleze pro jídlo).Takhle se to už opakuje 4den,žádný vejce nepřibylo(pořád jsou 4)Samička není vystresovaná nebo vyrušováná,ale je o 4roky mladší než sameček,kterýmu je 6let.Oba jsou ochočení a krotký.To co dělá sameček tak dělá i samička.Prostě ho kopíruje.Poradte prosím co mám dělat s vajičkama atd.Zda se daj jěště nejak zachránit nebo už jsou neživota schopný.Jsem začátečník a za každou radu jsem vděčný.
anonymní (neregistrovaný) 11.10.2009, 19:47:59 xxx.xxx.104.191
Nám se samice chovala podobně, přestalo to až s dalšími snůškami, ale pořád jsme měli dojem, že to sezení "šidí". Ale přesto mláďata vyváděli. Snad se i vaše samice "zpamatuje".
Ladislav (neregistrovaný) 11.10.2009, 19:54:32 xxx.xxx.206.1
Dekuji za uklidnující odpověd a doufám že se Samička opravdu probere a já se uklidnim a nebudu už plašit,s tím co udělat jako začátečník a udělat dobře,abych nic nepokazil.Děkuji
anonymní (neregistrovaný) 23.12.2009, 19:13:58 xxx.xxx.208.5
opravdu 1 snuska se nemusi vydařit me az po 4 snusce tepve oba dva sedeli tak jak meli to znamena pres den samec pres noc samice nekdy ispolu asi si chteli uzivat a s vejci nevedeli co msaj delat nebo spise se tim nechteli trapit nevim ale po 4 snuce bez problemu sedi jak maji

Přispět do diskuze
neregistrovaný
Nepřihlášený uživatel
Jméno:
Text příspěvku:
Youtube video:
Vložte odkaz na Youtube video.
Fotografie: