Aktuálně: 4 948 inzerátů174 078 diskuzních příspěvků17 750 uživatelů

papoušci a zima

anonymní (neregistrovaný) 18.10.2009, 18:02:54 xxx.xxx.73.222
Dobrý den mám ve venkovní smíšené voliéře rozměr 5x2,5x2 m, pár kakariků,andulek,nádherných a nëofém tyrkysových. Jsem začátečník, volïéru jsem na zimu obložila slabým plexsklem proti sněhu a větru.
Neofémy asi na zimu umístím domů. Ptáci mají k dispozici ptačí domek plechový zateplený polystyrenem 4cm se dvěma okénky, jedno vletové.
Bojím se však, že až budou mrazy ptáci to nepřežijí nebo budou jen tak živořit.
Někde jsem četla o topných kamenech nebo podložkách pro terária, nevím jestli ¨je to vhodné a jestli to bude mít nějaký účinek, jedná se mi o mírné temperování.
Může mi někdo poradit děkuji
Taky sem se chtěla zeptat jestli do ptačího domku mohu na stěny dát takovou tu fólii jak se dává za topení, jestli jim to nemůže škodit.
patreees (neregistrovaný) 18.10.2009, 18:35:52 xxx.xxx.244.86
no folie by jim pravděpodobně škodit neměla....pokud maji ve volieéře domek kde se mohou schovat , mělo by jim to stacit, ale pokud mate moznost ptáky umistit do sklepa , dílny či napřiklad předsíně , bylo by to pro ně určo lepší....postačila by jim i klec větších rozměrů, a nebo starší skřín horizontálně orientovaná s pletivem ve předu....přeji uspěšně přežitou zimu:-D
cone
cone (1412 příspěvků) 18.10.2009, 18:52:38 xxx.xxx.67.3
Topná folie nebo topné kameny používané v teraristice vaši situaci nevyřeší, výkon je řádově ve Wattech nebo u kamenů max. v desítkách W, což je na takové vytápění málo. Lepší je studená místnost s teplotou kolem nuly, pokud je šance je umístit na zimu alespoň do větších klecí.
Jana (neregistrovaný) 06.02.2010, 12:34:41 xxx.xxx.219.38
Ahojky, chtěla bych se zeptat jestli existují ptáci, kteří hodně dobře snášejí tuhle zimu. Aby se nemuseli uklízet na zimu do místnosti někde v domě. Máme možnost je sice uklidit, ale stejně jsme o některé přišli. Děkuji za odpověď. Jana