Aktuálně: 4 956 inzerátů174 143 diskuzních příspěvků17 751 uživatelů

mláddata kakariků

Monika Vejrostkova (neregistrovaný) 21.10.2009, 11:27:47 xxx.xxx.88.17
Dobrý den všem.Potřebuji poradit s odchovem malých kakariků.Zrovna dnes v noci se vylíhla 2 mládata a dalších 8 vajíček maminka poctivě zahřívá.Pořídila jsem si několik ptáčků spíše pro radost tak nejsem odborník na ruční dokrmování.Jsem z toho celá překvapená a štastná,ale malých bude asi trošku víc.Tak prosím o rady at něco nezanedbám,mám z nich velkou radost.Děkuji všem za rady které mi budou dány.Monča
anonymní (neregistrovaný) 21.10.2009, 13:27:16 xxx.xxx.26.224
A v čem chcete poradit? To že zahřívá ješt 8 vajíček neznamená že se vylíhnou všechny. Pokud je máte ješte v tuto dobu venku /ale to snad né .../ tak si příroda poradí sama.
U kk je běžný odchov třeba 8mi mláďat, pokud pár není mladý není se čeho bát
jirka (neregistrovaný) 21.10.2009, 14:12:36 xxx.xxx.193.104
Kakarici mohou mládata i v takových mrazech jeko je nyní odchovat bez problémů , ale nikdy nikdo neví co se stane.Nechte je normálně pod rodičema vyrůstat , a uvídíte co dál já osobně mám 4 páry kakariků a vým o čem mluvím také se mi stalo že mi kakarici zahnízdili později než sem měl vplánu.A jinak pro naregistrovaného kakarici mohou být přes zimu bez menších problémů venku , dokonce se mi stalo že jeden pár se koupal v - 15 stupněch takže se neni čeho bát.Přeji hodně štěstí při narození mladých
anonymní (neregistrovaný) 21.10.2009, 18:14:13 xxx.xxx.46.142