Aktuálně: 4 898 inzerátů174 600 diskuzních příspěvků17 755 uživatelů

umělé oplodnění u paoušků

anonymní (neregistrovaný) 13.11.2009, 21:06:58 xxx.xxx.85.66
dobrý večer. chtěl jsem se zeptat, setkal se někdo z Vás chovatelů s umělým oplodněním papoušků a pokud ano u jakých a jaká je aspoň hrubá finanční kalkulace ?kdybych se chtěl do něčeho pustit, nebo to je tak finačně náročné, že nato raději zapomenout. děkuji za poznatky popřípadě informace
patreees (neregistrovaný) 14.11.2009, 09:23:33 xxx.xxx.244.86
Lepší bude k samici pustit samce...
anonymní (neregistrovaný) 14.11.2009, 18:48:34 xxx.xxx.85.66
no, to je ono :-), jenžo toto jaksi nezafungovalo :-(
Zuzka (neregistrovaný) 14.11.2009, 20:21:51 xxx.xxx.111.254
Nejsem odborník, ale u ptáků se toto běžně praktikuje. Já jsem spíš přes dravé ptáky a u těch je to v pohodě a stačí si pořídit nářadíčko a nemusíte ani k veterináři. Ale doporučuji si zjistit přesný postup. Imprintingované samice se k páření s člověkem samy nastavují, pokud jsou v toku. Jinak se to musí udělat násilně (podržet samici proti její vůli). Papoušek je ale citlivější osobnost než třeba sokol, takže to je o psychické stránce. Jestli by aspoň spolupracovali při péči o mladé - samice sama by to asi nezvládala. Doufám, že máte jen problém v páru a nechcete dělat mezidruhové křížence. Stejnak by byli neplodní.
Raději zkuste vyměnit partnera.
anonymní (neregistrovaný) 14.11.2009, 21:48:28 xxx.xxx.85.66
druh kakadu šalamounský. samce měla vedle sebe dva měsíce (v oddělených klecích) a chovala se jako by tam ani nebyl ( ikdyž on se snažil sebevíc,když jsem je hlídal volně puštené nic se nedělo do doby pokud k ní nepřišel na blízko, to po něm okamžitě vyjela - on pak po ní a bylo zle - okamžitě každý do své klece) je ručně dokrmená od mala chovaná u lidí v bytě ( u nás skoro dva roky) jde ji na 4 rok. je na mě 100% fixovaná a jakmile ji pustím ven jde okamžitě ke mě , během minuty mi začne dělat kolíbku a do 10 min. mě začne sjíždět.