Aktuálně: 4 699 inzerátů176 875 diskuzních příspěvků17 789 uživatelů

Poděkování

anonymní (neregistrovaný) 07.01.2010, 16:35:19 xxx.xxx.168.50
Chci vám všem zkušeným chovatelům poděkovat za tyhle stránky.Přečetla jsem je od začátku.Jak jsem již psala,mám malé andulky,nejstarší 22 dní.Jsem tak ráda,že vše probíhá zatím dobře,jsem amatér a rady potřebuju.Už se těším,až vylétnou,jak budou zbarvené.Zatím je jeden celý bílý,3 jsou žlutý a 1 zelený.Radili jste vyměnit podestýlku,ale samice ji vyhazuje.nehodlá snad znovu snášet? Díky Jana
anonymní (neregistrovaný) 07.01.2010, 16:39:39 xxx.xxx.26.224
Některým samicím se podestýlky nelíbí a hnízdí na holém dřevě, moje andule taky nesnesou a vynáší, tak jí podestýlku nedávejte. Ať se daří :)
Orina (neregistrovaný) 07.01.2010, 16:42:02 xxx.xxx.102.50
Andulky většinou podestýlku nepotřebují a odchovávají mláďata jenom v hnízdním důlku. Pokud se dává podestýlka - hobliny, je to proto a by se mláďatům nelepil trus na nohy, netvořily se na nohách od trusu kuličky, které se musejí pod teplou vodou sundat. Pokud samice podestýlku vyhazuje nechte hnízdo bez podestýlky. Samice určitě snášet znova nebude, u andulek je to vyloučené. Snášet by mohla až když by byla mláďata před vylétnutím z budky, ale to u vás zatím nebude.
Adf (neregistrovaný) 07.01.2010, 22:17:22 xxx.xxx.69.154
Tady mám trochu odlišný názor než má Orina. Podestýlku vždy dávejte (hobliny - nikdy piliny). Má to i význam vzhledem k rozjetým nožkám mláďat a je oporou pro mladé. Pokud samička podestýlku vyhazuje tak to vůbec nevadí. Klidně přihoďte novou. Ano podestýlku vysypte, budku vyčistěte a dejte nové čisté hobliny. Nezapomeňte však přidat trochu původních čistých hoblin (kvůli pachu). První výměnu provádím v první a druhou v druhé třetině hnízdění (zhruba a také podle počtu mláďat). Samička většinou chodí vykonat potřebu ven. Takže ve vašem případě bych rozhodně výměnu steliva provedl.