Aktuálně: 4 931 inzerátů174 208 diskuzních příspěvků17 751 uživatelů

pomozte vybrat nejvhodnějšího

chocolate
chocolate (8 příspěvků) 30.03.2010, 09:52:25 xxx.xxx.41.153
Dobrý den,
chci si pořídit ptáka a rozmýšlím se mezi Korelou,Kakarikim a Zebřičkami.Jsem úplný začátečník,jen co vyčtu,to vím.
Spíš budu ráda za osobní zkušenosti chovatelů-který z těchto tří ptáků je pro začátečníka nejvhodnější a který nejtišší?Děkuji za odpovědi.
fylip (neregistrovaný) 30.03.2010, 14:02:48 xxx.xxx.80.34
Dobrý den,
A to ho chcete na ochočení nebo do páru?Jestli na ochočení tak zebřičky určitě ne!Pán přede mnou udělal takovou stupnici, podle které je nejhlasitější korela.To je asi pravda, ale že by byla nějak moc hlučná to ne.Na ochočení bych šel do korely newbo kakarika a do páru taky korela nebo kakarik.Záleží jakou máte připravenou voliéru popř. klec atd.
fylip
chocolate
chocolate (8 příspěvků) 01.04.2010, 13:32:04 xxx.xxx.45.78
Dobrý den,
chtěla bych spíš na ochočení,na páření ne.
Mám domácí voliéru o rozměrech 100cm výška,60hloubka,80délka,roztěč mříží je malinká,cca 1cm.
Uvažuji právě nad tím kakariki nebo zebřičkami,ale nejspíš zvítězí Kakariki,ještě nad tím zapřemýšlím,než začnu vybavovat.
Mnohokrát děkuji.
anonymní (neregistrovaný) 01.04.2010, 14:22:13 xxx.xxx.174.103
Zebřičky neochočíte, a je lepší chovat je vždy v páru, ale z uvedených druhů jsou určitě nejtišší. Korela píská, ale pokud pořídíte mládě nejspíš s ochočením problém nebude.Kakariky nechovám, tak nevím :-) Záleží na tom, co vlastně od ptáčka očekáváte, tichého společníka do klece kterého můžete pozorovat?Nebo mazla krerý vám bude zobat z ruky,sedět na rameni atd?A uvažovala jste o andulce?To je papoušek jednoznačně vhodný i pro začátečníky, s hlučností to není nejhorší
a ochočit se dá taky snadno :-)
anonymní (neregistrovaný) 01.04.2010, 23:26:39 xxx.xxx.252.58