Korelu po výletu ?
11.11.2007, 14:42:04 xxx.xxx.25.173
Korela ihned po výletu neumí sama přijímat krmivo, alespoň né tak dobře jako andulka, u korel to trvá opravdu dýl, proto počkej ještě alespoň 10 dní. Kdybys ji vzal hned jak opustí budku tak na 99% nepřežije. Korela se dá dobře ochočit, ikdyž ji odebereš i 10 dnů po vylétnutí, takže není kam spěchat.
Dobrý den, mám první mladé korely a nevím kdy vyletí. V pondělí budou mít měsíc, ale pořád to zkouší. Ale nevím jestli jim mám s výletem pomoci. Prosím za odpověď a děkuji moc 🙁. Jsem začátečník
Nechte to na nich.😎
Ani ve dvanácti letech by mě taková blbost nenapadla -pomahat vyletět korelam, kam jsme se dostali?
zbynek: Zdravím tě.
Korela ihned po výletu neumí sama přijímat krmivo, alespoň né tak dobře jako andulka, u korel to trvá opravdu dýl, proto počkej ještě alespoň 10 dní. Kdybys ji vzal hned jak opustí budku tak na 99% nepřežije. Korela se dá dobře ochočit, ikdyž ji odebereš i 10 dnů po vylétnutí, takže není kam spěchat.
Proč tady radite špatně , korely zásadně odebírat až po 14 . Slovy 14 dnech ! Píšete že andulky žerou ihned ? Aspoň někdo si to tak muže přeložit , to samé platí pro andulky.
Takže to mám nechat na nich? Oni sami vyletí? Děkuji
25.05.2025, 13:47:20 xxx.xxx.147.163
A vy jste kdo?
25.05.2025, 15:01:22 xxx:xxx.df97:1183
Janoušková Štěpánka:Dobrý den, mám první mladé korely a nevím kdy vyletí. V pondělí budou mít měsíc, ale pořád to zkouší. Ale nevím jestli jim mám s výletem pomoci. Prosím za odpověď a děkuji moc 🙁. Jsem začátečník
Zdravím, tak odpověď jste už dostala a já se jen přidám, v žádném případě jim “nepomáhejte”!
Ale taky mě napadlo, jak máte budku vysokou? Což by až takový problém nebyl, ale jedině v případě, že by v ní byl žebříček pro snadnější výstup! S pozdravem Zappe
Děkuji
Dobrý den, mám korelu jednu,ale ta má taky vajíčka. Je to normální? Děkuji
Jestli je to samice, tak je to úplně normální. Jestli je to samec, tak to normální není! 😎
26.05.2025, 11:35:00 xxx.xxx.139.178