Aktuálně: 4 848 inzerátů175 195 diskuzních příspěvků17 760 uživatelů

samička/sameček ?

Ondřej Pytlík (neregistrovaný) 30.12.2007, 18:44:50 xxx.xxx.123.209
Dobrý den,
chtěl bych slyšet Váš nazor na pohlaví našeho miláčka, máme ji za holčičku a jmenuje se Rozárka :) Nicméně podle určujících znaků si nejsem vubec jistý.Vím, že jedinou jistotou jsou testy DNA, ale přesto bych chtěl slyšet názor odborníků...Předem všem mnohokrát děkuji.
Obrázek
Ondřej Pytlík (neregistrovaný) 30.12.2007, 19:10:31 xxx.xxx.123.209
Přidávám pár fotek, možná pomohou :)

http://img100.imageshack.us/img100/9826/dsc00571bs2.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/7923/dsc00688fq9.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/3958/dsc00700sx7.jpg
http://img410.imageshack.us/img410/3973/dsc00707iq1.jpg
http://img100.imageshack.us/img100/4008/dsc00711ls1.jpg
Natálie (neregistrovaný) 03.01.2008, 19:48:48 xxx.xxx.1.253
Dobrý den,
já nejsem vůbec odborník, ale myslím si, že máte skutečně samičku. Prý je celkem spolehlivá metoda k určení tvar zeleného véčka na bříšku. Samci ji mají výše a samičkám zelená šipka sahá až mezi nožky. Natálie
Hicks
Hicks (1578 příspěvků) 03.01.2008, 20:01:51 xxx.xxx.183.35
Dobrý den. Nejsem odborník. Pan Šiška vám pravděpodobně lépe poradí. Já vám bohužel řeknu jen tolik, že se vždy zdráhám určovat pohlaví u tak mladých senegalců. Váš senegalec pokud se nepletu bude asi cca jeden až jeden a půl roku starý. Možná se pletu jen pár měsíci nemám pravdu? Dle mého se jedná o formu senegalus (žlutobřichý) pokud není fotografie různě zesvětlována. Ono je to strašně těžký takhle určovat pohlaví, když senegalec je takhle mladý. Někdo vám řekne je to samička a bude to sameček a nebo naopak. Proto takové typovačky berte s velkým nadhledem.
Ondřej Pytlík (neregistrovaný) 04.01.2008, 11:09:40 xxx.xxx.123.209