Aktuálně: 4 581 inzerátů178 021 diskuzních příspěvků17 797 uživatelů

Voliéra - velikost a osazení

Honza (neregistrovaný) 25.02.2012, 19:02:44 xxx.xxx.243.98
Zdravím, jsem chovatel začátečník - v současné době mám jednu venkovní voliéru o rozměru 1 x 2 x 2,5 (šxvxd), ve které mám dva páry korel, teda doufám, že jsou to dva páry :-) Všichni jsou mladí (1-2 roky), snůšku očekávám letos. Jak se o to ale čím dál víc zajímám, tak zjišťuji, že rozměr voliéry pro dva páry je malý, ačkoliv zatím je to bez problémů. Chci tedy stavit větší voliéru a chovat více druhů. A proto se chci zeptat, zda-li je lepší udělat 3 voliéry o rozměrech cca. 1 x 2 x 3 (šxvxd) nebo jednu spojenou o rozměru cca. 3 x 2 x 3 (šxvxd) - mám na mysli výletovou zónu, samozřejmě chci vytvořit i zimní závětří z itongu. Nemohu se tedy rozhodnout, zda udělat samostatné či je rozdělit a jak následně pořešit osazení. Chci si ponechat současné korely, k nim by se mi líbil jeden pár andulek. Dále bych chtěl mít nějakou roselu - doma už jsem měl roselu pestrou (tu mi bohužel zabila kuna, když jsem jí dopřál venkovní voliéru - z toho poučení: uděláno dvojité pletivo). No a pak se mi líbí třeba kakariky nebo alexandři malý, ale je i spousta dalších pěkných kousků. Co by jste doporučili, tedy jak voliéru vystavit a jak jí osadit, aby se to spolu sneslo ? A druhá část otázky: kam mám v nově udělané voliéře umístit krmení a vodu? Když to totiž dám do výletové zóny, tak mi do toho bude ale pršet, protože to chci mít komplet odkryté. Takže to budu muset dát do záletu, kde již střecha bude, ale to budu muset zase vymyslet dobrý systém obsluhy krmítek. A pokud udělám společnou voliéru pro všechny druhy, tak jakým způsobem mám řešit krmení a vodu? kolik tam mám dát misek?
Smíšek (neregistrovaný) 25.02.2012, 19:53:18 xxx.xxx.26.38