Aktuálně: 2 323 inzerátů270 110 diskuzních příspěvků19 352 uživatelů

Příspěvky uživatele

assil

assil
assil 19.09.2023, 14:53:06 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele jara.t z 19.09.2023, 13:53:09

Ne? Mě to tak přišlo podle fotek, zákeřnice jsem našla fotky jedině, že jsou červený, tohle je béžový, ploštice sice podobný, ale úplně stejný mi nepřipadají.

assil
assil 19.09.2023, 14:48:07 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Inspektor-pisisvor z 19.09.2023, 14:29:07

Vy ale máte mám dojem pracovní plemeno? To bude určitě ale jiný, ale společenská plemena, která si většina lidí kupuje jako rodinné psy a mazlíky, tak je uchovněno fakt celkem málo a uspokojovat tyhle lidi, kteří chtějí psa s PP, ale do rodiny, ne na práci, ne na chov, na tom nevidím nic špatného.

Navíc znám i chovatele, kteří radší prodají i špičkové štěně na mazlíka než na chov, když mají pocit, že se jako mazlík bude mít líp.

assil
assil 19.09.2023, 13:43:52 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 19.09.2023, 13:33:41

No není to pokaždý jen penězma, znám pár baráků, kteří využili dotace, zateplení, fotovoltaika, takže sami dopláceli docela dost, ale odpady jim jdou do přírody neb proč ne když to jde a žádný starosti jako s čističkou.

assil
assil 19.09.2023, 13:02:34 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 19.09.2023, 12:58:24

Já teda nějaký zvýšený nárůst nepozoruju.

Osobně teda preferuju štěně z opakovaného spojení než štěně po šampionovi, co nakryl všechno co se dá, to je podle mě daleko horší mor.

assil
assil 19.09.2023, 12:59:27 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 19.09.2023, 12:52:40

Ano, a stát buzeruje lidi s čističkama, zatímco lidi bez čističek a jímek nechává být, znám už pár lidí, kteří radši čističku vyhodili a jedou zas stylem do potoka dobrý a maj klid.

To je ekologie v praxi.

A se vším ostatním je to stejný, vůbec nejde o nějaký eko a klima.

assil
assil 19.09.2023, 12:52:19 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Inspektor-pisisvor z 19.09.2023, 10:35:38

Když si kryjete vzájemně psama, máte to všechno v dalších generacích už příbuzný komplet.

Právě že čas a peníze do bonitací investuje málokdo, nevím jak je to u služebních plemen, ale co já znám, tak když se uchovní jedno štěně z několika vrhů, tak je to ještě úspěch. Lidi po bonitacích a uchovnění tak nějak netouží, proč by to dělali když nechtějí chovat? A jestli se chová na jednom jedinci z 20, tak je to hodně. Takže fakt ničemu nevadí, když se udělají 3 stejné vrhy a z toho je uchovněný jeden jedinec, tak je to v pořádku podle mě.

assil
assil 19.09.2023, 12:40:31 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele JanaJanaJanaJana z 19.09.2023, 12:36:12

Je přírodní bez jakýchkoliv staveb, prostě díra s přítokem a odtokem, teď zanesená bahnem a zarostlá, chce to jen vybagrovat a vyčistit a zpevnit břehy.  Dotace nebyly a je mi jasný, že nejsou a nebudou.

Za komoušů se to pravidelně čístilo, tak jsme tam i jako děti bruslili a nasazovali si tam ryby, teď po 30 letech nevšímavosti je z toho bažina skoro bez vody.

Ale máme rozhlednu a asfaltovou cyklosteuku, no.

assil
assil 19.09.2023, 12:36:18 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele jara.t z 19.09.2023, 12:04:40

Dík za nasměrování, tak to vypadá na vroubenka smrdutá. Ještě že jsem jí nevyhazovala z okna násilím. 😀

assil
assil 19.09.2023, 12:26:18 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 19.09.2023, 11:36:33

Dotace jsou mor, díky nim je všechno jednou tak drahý, protože firmy přizpůsobí cenu maximální dotaci, dotace jsou zbytečný, máme tu hafo zbytečných rozhledem a kilometry vyasfaltovaných cyklostezek (jo, to je ekologie jak prase) a na revitalizace a zadržování vody máte houby, naše obec žádá o revitalizaci rybníčku v naší vesnici už snad 20 let a furt nic.

Akorát ČEZ teď mimo sezonu káci plně vzroslé stromy kolem vedení, když běžný občas si nemůže pokácet ani jabloň.

Jo ekologie, to bychom si mohli ptřeba pohovořit jak to chodí ve vesnicích bez kanalizace s odpady a co na to ekologií se ohánějící se stát. 😀

assil
assil 19.09.2023, 12:20:12 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele JanaJanaJanaJana z 19.09.2023, 11:39:16

Je strašný vedro, kdo říká, že je pěkně, ten tu klimatickou změnu úplně vítá. 😀

assil
assil 19.09.2023, 11:04:25 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 19.09.2023, 10:47:41

Jo, to si takhle zateplíte dům, abyste ušetřili na topení a pak musíte mít pořád otevřené okno, to je ta úprava uživatelského režimu jak píše hmn, taky takový chudáky, co takhle dopadli, znám.

Máte-li nějaké milionky, samozřejmě tohle všechno jde nějak vyřešit, s platama většiny lidí ani omylem. To už by snad vyšlo levněji ty starý baráky zbourat a postavit nový.

assil
assil 19.09.2023, 10:59:41 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 19.09.2023, 10:50:43

Ale to že jsme si vyměnili zemědělskou půdu za sklady nepotřebnýho zboží je naše blbost.

A to že na tu zemědělskou půdu kašleme taky.

Tak možná by bylo lepší zaměřit se na tohle a výsadbu pomerančovníků třeba a nebuzerovat lidi nesmyslama.

assil
assil 19.09.2023, 10:54:55 xxx.xxx.2.226

Co je toto?

Na okně v patře a pěkně si třel nožku o nožku

Obrázek
assil
assil 19.09.2023, 09:51:22 xxx.xxx.206.172

Sorry za 2x příspěvek, nevím jak se mi to podařilo a nevím jak to jednou zrušit.

assil
assil 19.09.2023, 09:50:10 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 19.09.2023, 09:47:44

Všichni vědí, že za středověku tu bylo takové teplo, že v Praze se ve velkém pěstovalo víno, ale nikdo se nad tím nezamyslí. Přemýšlet  moc bolí.

assil
assil 19.09.2023, 09:50:10 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 19.09.2023, 09:47:44

Všichni vědí, že za středověku tu bylo takové teplo, že v Praze se ve velkém pěstovalo víno, ale nikdo se nad tím nezamyslí. Přemýšlet  moc bolí.

assil
assil 19.09.2023, 09:47:39 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 19.09.2023, 09:35:57

2. představ si že vím a mohli bychom si podebatovat třeba o vzdušné vlhkosti, když už ta půdní se tu probírala, ale fakt to nemá smysl

jestli jsi od fochu, pošli mi nabídku do SZ, třeba tě využiju jako dalšího odborníka v řadě, i když popravdě odborníky, kteří jdou svým názorem proti všem, zas moc nemusím, to pak akorát člověk přijde o prachy a spláče nad výsledkem

assil
assil 19.09.2023, 09:31:30 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele hmn z 19.09.2023, 09:23:07

Poznám teoretika od praktika, jo diskuze končí, bavit se s nějakým teoretikem pro mě nemá smysl

 a dokonce i vím, že ta vlhkost se dá změřit a znám to z praxe, to jsou věci 😀

assil
assil 19.09.2023, 09:21:41 xxx.xxx.206.172
Odpověď na příspěvek uživatele Inspektor-pisisvor z 18.09.2023, 17:42:34

Ale tak třeba u málopočetných plemen -  psi tu na krytí nejsou, co tu je je brutal příbuzné, takže většina chovek si importuje kromě fen i vlastní nepříbuzné psy a dělají opakovaná spojení, protože ono stejně když se z vrhu uchovní jeden jedinec, tak je to hodně

osobně v tom nevidím problém ani u vícepočetných plemen neb stejně většina těch jedinců jsou mazlíci a do chovu nijak nezasáhnout, takže genetická variabilita je sice hezká věc, ale když někdo vyrábí psy na mazlíky, tak mi to nijak nevadí

obecně ve všech plemenech tipuju procento uchovněných jedinců bude malé