Aktuálně: 4 571 inzerátů178 106 diskuzních příspěvků17 803 uživatelů
Matúš Dubec
Matúš Dubec (452 příspěvků) 21.11.2010, 12:02:28 xxx.xxx.112.26
Zdravím pane Šiško! Praveže o volierovom chove viacej parov som uvažoval a stale aj uvažujem, ale finančna situacia mi to takto jednorazovo nedovoluje nakolko som ešte študent. Avšak na rok uvažujem o novej voliere 6x2x2 s ktorej by bol 2 metrovy zalet , chcel by som tam zostavit 3 pary činanov, čo myslite bola by dost velka voliera na chov tychto 3 parov?
Matúš Dubec
Matúš Dubec (452 příspěvků) 21.11.2010, 11:57:24 xxx.xxx.112.26
Tak Filipe: s hlučnostou ťa možem kludne časom informovať ako sa to bude vyvijať, momentalne cely čas trávia lietanim po voliere a sem tam si zarvú ale myslim si že sa to dá zniest! A uvidím či sa časom rozkričia, aj ked u mna zvukova intenzita nehraje velku rolo nakolko mam susedov iba z jednej strrany pozemku a tí su nekonfliktný,vychadzame spolu dobre a na hluk sa neožu stažovat lebo ja sa nestažujem na ich stele mečajuce kozy a ovce takže takto! A dalši najbližši susedia byvaju tak o 100 metrov dalej takže pohoda
Matúš Dubec
Matúš Dubec (452 příspěvků) 20.11.2010, 17:49:39 xxx.xxx.112.26
Prajem pekný večer ! CHcem sa s vami podelit o moju radost z jedneho splneneho sna ohladom papagajov.Dnes som si doviezol domov mladý par alexandrov čínskych, je to pre mna obrovska radost. Dúfam že sa im u mna bude dobre dariť a časom sa dočkam aj ich odchovu. Chovu zdar, a nech sa plnia sny aj Vám! S pozdravom M.Dubec
Obrázek
Matúš Dubec
Matúš Dubec (452 příspěvků) 17.11.2010, 21:16:11 xxx.xxx.112.26
sunflowersman - Dakujem pekne za pochvalu, no pači sa mi široka škala vtactva ale asi moji top fešaci su Královaci a Alexandre čínske , a vyzera to tak že čoskoro sa tento jeden sen naplni tak dufam že sa im bude u mna darit nakolko je voliera celkom na pravo pre nich stavana, na foto vidno že je aj najširšia a aj zalet ma najväčši zo všetkych! Chovu zdar Mirku
Matúš Dubec