Jo, i toto se tu už kdysi řešilo - co dělat se zvířetem zraněným při nehodě.
Zatím jsem to naštěstí řešit nemusela, ale asi je nejlepším řešením zvíře přejet - “nadobro”. Ale nevím, jestli bych to v dané situaci zvládla…
A abych přidala ještě knihu, opět zde v minulosti omílanou, tak asi nejvíc jsem brečela u Bílého Bima…
I přejet nadobro je docela srabárna. Podříznout by měla zvládnout většina mužských. Dnes už nosí (někdy naštěstí) zbraň střelnou dost lidí. Přece jen je to snažší, než nůž.
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 17.04.2025, 18:00:56
Proč myslíte, že přejet nadobro je srabárna? Já třeba s sebou nůž (obvykle) nevozím. Tak mě to přejetí těžce zraněného zvířete napadá jako jediná možnost jak ukončit jeho trápení.
Odpověď na příspěvek uživatele Vahine z 19.04.2025, 13:19:45
Já jsem takový kynologický játro…pro mě to bylo strašně těžký čtení…a upřímně, tím, že nejsem úplnej začátečník a s normálním psem si tak nějak poradím, tak jsem v tom spíš hledala inspiraci na výchovu pyrenejky. Jenže všechno (alespoň mi to tak přijde) je na principu odměňování aneb “zadarmo ani kuře nehrabe” a já prostě nenašla nic, co by pyrenejka venku akceptovala jako odměnu…takže mi to celé bylo tak nějak na nic.
Upřímně jsem z toho byla celá taková zklamaná, ani nechci říct zklamaná, protože obsah knih dává smysl, ale spíš frustrovaná, že se ty knihy zde často doporučují a začátečníkům a já z toho nejsem schopná cokoliv implementovat do své výchovy psa (berňáka nepočítám)….naštěstí toto období pominulo, s Ginou jsme si řekly, že se na nějakýho Šustu můžeme krajcvajc, že si to budeme dělat dál po svém …v našem případě dle hesla “umíněnější (zabejčenější) vyhrává”…kde ta umíněnější musím být já…to teda venku a doma hodně diskutujeme, protože tam můžu říct, tak mi vlez na záda, si tady zmrzni na zahradě, když nechceš jít dom…