Aktuálně: 4 760 inzerátů176 572 diskuzních příspěvků17 781 uživatelů

Alexandr-špatná nožička

dušilova
dušilova (67 příspěvků) 24.05.2010, 15:11:51 xxx.xxx.123.134
Prosím potřebovala bych poradit.Mam mladě alexandra je stary 5dní asamice ho nekrmila tak jsem jej dala pod fišeraky a dnes jsem si všimla že ma nějak pokroucenou nohu.Prosím da se stím něco dělat a jak. bych mu mohla pomoct.vím určitě že to neměl kontroluji jej každy den.Děkuji LIBA
liaj
liaj (111 příspěvků) 24.05.2010, 20:15:31 xxx.xxx.6.67
no myslím, že na nějaké veterinární či jiné zásahy či závěry je mládě příliš mladé. teď potřebuje hlavně plné volátko, teplo a starostlivost adoptivních rodičů. zatím bych to neřešila, ale otázka je kdy to začít řešit - nejsem odborník. možná tady někdo zkušenější bude mít jiný názor a zkušenosti s něčím podobným. já bych to telefonicky ještě pro jistotu zkonzultovat s veterinářem - papouškářem...
anonymní (neregistrovaný) 24.05.2010, 23:21:37 xxx.xxx.204.249
Nemá nohu rozjetou do strany? Pokud ano, dá se to zachránit. Kdyžtak vložte fotku.
Orina (neregistrovaný) 24.05.2010, 23:41:29 xxx.xxx.109.242
Také se mi to stalo u andulky, nikdy se mi to však nepodařilo tzv. osmičkou z bandáže spravit. Vždycky se mi z toho papoušek dostal a nebo zase nechtěl přijímat potravu. Paní jsem již poslala na mail foto z knížky Umělá inkubace aby si to dovedla představit jak to vypadá.
Libuše (neregistrovaný) 25.05.2010, 09:43:54 xxx.xxx.123.134
Děkuji,mladě ma jednu nožičku jako kdyby zkroucenou ale ne do boku.Jak jsem psala ma se čile k světu tak jej necham a jak bude starší zkusim ručně dokrmit a necham si jej doma jako dalšího mazlíčka snad si budou rozumět s papouškem žako kteryho mam doma.čekala jsem dlouho na tento odchov a nedopadlo to moc dobře snad to bude příště lepší.Nevíte čím by mohlo byt že samice alexandra mlade nekrmila?Děkuji moc LIBA
sunflowersman (neregistrovaný) 25.05.2010, 10:28:18 xxx.xxx.175.196