Aktuálně: 4 574 inzerátů178 218 diskuzních příspěvků17 805 uživatelů

Neofémy

anonymní (neregistrovaný) 31.12.2010, 23:07:44 xxx.xxx.193.236
Nádherné mutace neofém! Opravdu pastva pro oči. Děkuji za fotky k nahlédnutí. Přej hodně úspěchů v odchovech. Zdraví Dáša
JitkaD
JitkaD (11 příspěvků) 01.01.2011, 17:42:48 xxx.xxx.94.153
Kateřina - nejsem amatérský chovatel jak si asi mylně myslíte. U papoušků začínám to ano, ale mám doma pejska a králíčka a ti si rozhodně na nedostatek lásky či pohybu nemohou stěžovat. Jsem schopna obětovat a dát jim vše a to platí i pro papouška. Nevím jak mě můžete takhle osočit. Nikdy bych neodstrčila nevinnou duši pryč jen proto, že "nemluví" nebo nesplňuje požadavky. Je to absurdní a rozhořčilo mě to. Prosím vás, než budete lidem pokládat takovéto otázky, ujistěte se, že rýpete do správné osoby. :)
Cairo.White
Cairo.White (80 příspěvků) 01.01.2011, 17:59:53 xxx.xxx.253.43
JitkaD: Nechtěla jsem, aby to vyznělo špatně, chtěla jsem tím jen poukázat na nesmyslnost takového požadavku. Bohužel jsou lidé, kteří si pořídí domácího mazlíčka, nic moc si o něm nezjistí a při prvním problému nebo jen tak, že se jim znelíbí, se ho zbaví. Věřím, že Váš případ to nebude, správně a pečlivě si papouška vyberete a oba budete spokojení. Možná Vás překvapí i lepšími kousky než mluvením ;) Omlouvám se, jestli jsem Vás naštvala, někdy jsem nepříjemná, ale chci, aby si lidé uvědomili, jak jsou zvířátka a příroda důležitá..my si myslíme, že nám všechno patří, můžeme si to měnit podle svého a kdo ví co, ale náš život na nich závisí a jak se k nim budeme chovat, tak nám to vrátí ;)
anonymní (neregistrovaný) 01.01.2011, 19:25:08 xxx.xxx.204.249
Každý máme u pořízení zvířete jiná kritéria, co se pro jednoho zdá důležité, někdo vidí jako nepodstatné. Pro mě rozhodující mluvení u papoušků není, protože nechovám ptáky jako domácí mazlíčky, ale zároveň to dokáži pochopit.
JitkaD
JitkaD (11 příspěvků) 01.01.2011, 20:39:30 xxx.xxx.94.153