Aktuálně: 4 874 inzerátů175 147 diskuzních příspěvků17 760 uživatelů
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 16.10.2008, 15:17:27 xxx.xxx.40.61
Mám týden nového Žaka. je mu 100 dní a je dokrmovaný ručně a donesl jsem si ho už odstaveného. Ze zečátku přijmal potravu semínka, granule jedle jako bázen. Uý druhý den ale nic moc. Nechce skoro nic zkoušel jsem semínka, granule, ovoce atd. A nic moc jen tak trochu. Stíle si hraje něco okusuje ale jidlo moc nechce přijmat. Mamho nechat vyhládnout? Děkuji za radu
J.F
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 26.08.2008, 16:36:37 xxx.xxx.40.61
Moc by mě pomohla pokusím se ji sehnat. Jsem začátečník a tak potřebuji každou radu. Zeptám se Vás ještě jednu věc. Chci si postavit volijerku ale zatím v bytě. Může kousek na ni svítit sluníčko? Nebo je třeba ji orientovat ve chládku? Děkuji
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 26.08.2008, 14:58:10 xxx.xxx.40.61
Ještě jedna otázka myslíte, že fiky jako dřevina se hodí do voliery? Nebo těch zde máme hodně a jsou krásně členité. Jinak jedu do ČR a proto se ptám abch si mohl něco dovest (buk, dub, břízu, bez) to snad nebude vadit
děkuji
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 26.08.2008, 14:35:30 xxx.xxx.40.61
Děkuji za odpověď. Momentálně žiju na Maltě kde je celkem teplo ale v zimně můžou teplota klesnout i na 7-9 stupnů. Topení v bnytech nějaké není a tak je někdy kolem 15 stupnů vevnitř. Ještě jednou děkuji za odpověď.
S pozdravem J.F
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 25.08.2008, 20:55:17 xxx.xxx.42.66
Dobrý den,
chci si postavit volieru konkrétně pro papouška Žaka šedého. Můj dotaz jaké dřevo je vhodné do voliery k sezení a kde se dá zakoupit pletivo vhodné pro chov. Ještě jeden dotaz do jaké teploty nemusím přitopovat pro tohoto papouška.
Děkuji
S pozdravem J.F
UltimaNails
UltimaNails (11 příspěvků) 21.08.2008, 07:53:42 xxx.xxx.40.61
Ne papouška jsem koupil v zahraničí konkrítně na Maltě kde momentálně žiju. Jednalo se o Žaka africký šedý. Měl 4 měsíce dokrmovaný.
Obrázek