Aktuálně: 4 793 inzerátů175 902 diskuzních příspěvků17 773 uživatelů
Jarka89
Jarka89 (6 příspěvků) 15.02.2009, 00:13:09 xxx.xxx.10.81
Milý Pavle,to je to co jsem potřebovala slyšet....,až mi ta vaše slova vehnala slzičku do oka.Moc vám za ta slova děkuji a určitě se vám tady někdy ozvu,jak to s naším Pepou a Miluškou a jejich snůškou dopadlo,nebo pokračuje.a přeji i vám hodně pěkných chvilek s vaším papouškem "je moc pěkný. I já mám pepíka pořát na rameni a chce si hrát a povídat,pereme spolu prádlo v koupelně,přiletí i k počítači,jak říkáte :)no prostě něco úžasného.A to až jednou..,tak vám napíšu o našich pudlících,jak vlastně se stalo,že máme tři,ale to je na delší povidání.Promiňte to psaní na PC,jsem samouk a ve svých 62letech to pro mě byly nervy se to aspoň takhle naučit. No vnoučata se také snaží mně zdokonalovat,ale mají všichni svých starostí v dnešní době dost a přeci si udělají na babičku čas.Tak se mějte a zdravím i vaší rodinu :),musíte být všichni moc hodní,když také tak milujete ty malé tvorečky.Zdraví babi.
Jarka89
Jarka89 (6 příspěvků) 13.02.2009, 23:38:03 xxx.xxx.10.81
no moc děkuju za radu..ale to hubnutí to bude mazec..ještě jednu radu,oni musí mít andulky stále stravu jsem četla a kolik těm dvoum mám dávat prosa denně dávám každému 2 lžičky+ ovoce a zeleninu..je to tak dobře ,jo a jenou týdně klásek oběma dohromady.dík babča.
Jarka89
Jarka89 (6 příspěvků) 13.02.2009, 22:47:04 xxx.xxx.10.81