Zpět na seznam témat

Jaké plemeno se ke mně hodí

neregistrovaný
Viktorie neregistrovaný
xxx.xxx.205.35

Chtěla bych si už delší dobu pořídit pejska. Stále ale nevím, co za plemeno, aby se mi líbilo vzhledem, ale především povahou a nároky. Jsem poměrně akční, chodím dost často ven do přírody, občas i na hory, dovolené travim v Tatrách nebo poblíž ČR (i ČR) a chtěla bych ho brát s sebou. Nicméně obcas i rada lenošim, takže rozhodne nechci akční plemena jako australak a bordelka, kteří vyžadují opravdu 100% zabavení. Bydlím v bytě, každopádně je to velký byt a jsme tu jen dva. Mám ale kralicka. Co se tyče peněz počítám s vet. Péči, kvalitním krmivem a péči o srst. Rozhodne nechci malé plemeno typu jorksir, maltezak, jack rusell.. chtěla bych s nim chodit i na cvicak, ale chci plemeno, co se lehce učí, hlavně jako stěně. Občas by se mnou byl i ve škole (studuji veterinu).  Neporadil by někdo nějaké plemeno? Chci mu nabídnout opravdu vše co mohu

Xerxova
Xerxova (297 příspěvků)
xxx.xxx.227.193

musíte to vzít vylučovací metodou. Ke králíkovi bych domů nedoporučovala lovce typu teriérů. Pokud cestujete i do zahraničí, je potřeba zvážit psy typu bull a dneska i extrémně krátkolebá plemena (taky už jsou někde zakázána). Chodit po výletech i horách zvládne skoro každé psí plemeno - od krysaříka až po dogu... tam problém nevidím. Kvůli cvičitelnosti a ovladatelnosti zvažte malé ovčáky nebo bývalé lovečáky dnes již v "převleku" za společenská plemena. Kolie (krátko i dlouhosrstá), šeltie, pudlíci všech velikostí i barev, lze i český strakatý pes... a nebo různé špice - od těch klasických, až po třeba lapinkoiry...

Vezměte seznam plemen, jako budoucí veterinářka taky asi tušíte, co byste preferovala a jak jsou na tom se zdravím... a hledejte srdcem, ale i rozumem 😜

neregistrovaný
Viktorie neregistrovaný
xxx.xxx.205.35