Aktuálně: 4 787 inzerátů176 470 diskuzních příspěvků17 780 uživatelů

Odchov kuřat

Jeninka
Jeninka (1 příspěvků) 30.06.2023, 17:17:51 xxx.xxx.121.183

Mám kvočnu, která bohužel z našich vajíček nic nevyseděla a tak jsem koupila kuřátka, ale bohužel je nepřijala. Udělala jsem z králičí klece provizorní odchovnu a nyní dotaz: mohu jim svítit klasickou žárovkou ńebo co mám pořídit, aby to bylo v pořádku. Jsem chovatel amatér. Děkuji 

Obrázek
Bodlinka
Bodlinka (987 příspěvků) 30.06.2023, 18:07:31 xxx.xxx.26.242
Jeninka:

Mám kvočnu, která bohužel z našich vajíček nic nevyseděla a tak jsem koupila kuřátka, ale bohužel je nepřijala. Udělala jsem z králičí klece provizorní odchovnu a nyní dotaz: mohu jim svítit klasickou žárovkou ńebo co mám pořídit, aby to bylo v pořádku. Jsem chovatel amatér. Děkuji 

    Obrázek

kuřatům je zima, potřebují zdroj tepla. je celkem jedno, jestli to bude infra žárovka nebo topná deska (která nesvítí) a ke které pak stačí přisvěcovat obyčejnou žárovkou s hodinovým spínačem.

současný stav je pro kuřata nevyhovující, pro je máte namačkané v jednom rožku.

JardaPecival
JardaPecival (351 příspěvků) 30.06.2023, 18:31:11 xxx.xxx.228.63

Rozhodně bych je přikryl něčím zezhora a nechal jen tak cca 2cm škvíru na tý straně nad vchodem pro větrání, obyč klasická žárovka by to mohla aspoň trochu vyhřát, než něco seženete.. 1tejden by mely mít něco málo přes 30°C, 2tejden mírně pod 30°C..

ančovička
ančovička (864 příspěvků) 30.06.2023, 18:48:12 xxx.xxx.26.204

"díru pro výběh zakryjte, jde jim dovnitř zima...kurata výběh nepotřebují,jsou moc malá,potřebují stálé teplo a krmení směs K1..zakryjte krabici i zvrchu, stačí ručník,karton,ale s otvory pro vzduch,apod.,ať jim neutíká všechno teplo..

XY. (neregistrovaný) 30.06.2023, 19:51:24 xxx.xxx.120.185
Jeninka: