Aktuálně: 1 846 inzerátů280 759 diskuzních příspěvků20 042 uživatelů

Příspěvky uživatele

Fikovnice

Fikovnice
Fikovnice 09.04.2024, 12:03:36 xxx.xxx.60.53
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 09.04.2024, 11:55:01

Ano ano, ta se ozvala… Předala vše personálnímu odd. A rady si nevím VUBEC, opravdu VUBEC, já jsem na tyto byrokratické věci tupec…

Bohužel je tam jeden dokument, který mě děsí…více osobně, respektive SZ…? 

Já mám v plánu vše kompletovat v týdnu od 22.4. Teď to budu nějak předchystávat. Právě jsem volala naší mzdové, je také úžasná…zda by mi s tím také nepomohla…

Buggyro, děkuji Ti!!!💓

Fikovnice
Fikovnice 09.04.2024, 12:00:15 xxx.xxx.60.53
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 09.04.2024, 09:22:53

Z konopí CO? THC izolovaně? Nebo konopí celkově jako rostlinu? Nebo CBD?

Fikovnice
Fikovnice 09.04.2024, 11:59:22 xxx.xxx.60.53
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 09.04.2024, 09:22:53

Popravdě nevím, co se myslí termínem “metastatický karcinom kostí”. 

Pokud meta rozsev do kostí ca lokalizovaného jinde, tak 99% pracovišť pro terapii kostní bolesti u meta rozsevu sáhne po opioidech; pokud nebudu brát v potaz třeba bisfosfonáty.

Fikovnice
Fikovnice 09.04.2024, 11:51:49 xxx.xxx.60.53

Hmmm, z mého potenc. nového místa mi dnes přišlo asi 20 souborů na vyplnění - strašná byrokracie, ale je to asi nutné…

Bohužel pořád přetrvává jedno velké “ALE”, které teď nicméně stejně nerozseknu…

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 22:09:08 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 08.04.2024, 07:33:51

Ano, fontány mají kočky rády. Já měla postupně už asi 4…😄

Myslím, že většinou značky CAT MATE. A právě proto, že jsem fontány nečistila tak dobře, jak bych měla (máme hodně tvrdou vodu), tak se občas zanášel motorek (a vlastně i stěny fontánky). Asi dvě fontány jsem už úplně vyhodila…ale plánuji časem koupit zase novou. Máte obyč. kočku? Já obyč. + MCO. A zrovna MCO ráchání se ve vodě a různé hry s vodou (chytání pramene packou, nošení a házení hraček do fontány apod.) mají rády!👍

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 22:00:44 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 08.04.2024, 17:39:17

Týýý brďo, inzerát už je smazán!👍

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:59:06 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 08.04.2024, 21:54:58

Ano. Také si to myslím a chápu, že je potřeba psa na takové věci učit od štěněte.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:57:44 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 08.04.2024, 21:49:56

Balu, ono jde o sousední barák. Kdysi jsme spadali (3 paneláky vedle sebe) do jednoho družstva. Nyní nevím, zda máme stanovy stejné…ale předpokládám, že ano.

Máme tu relativně nově modré zóny. No a tady ta osoba prý vyloženě číhá, aby před jejich panelákem nestálo jiné auto než někoho od nich z domu (přestože tam samozřejmě může parkovat kdokoli z příslušné zóny). Jak jsem psala, měla jsem “mrnění” tam Čeňka dávat, ale to mě tedy rychle přešlo…

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:50:31 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 08.04.2024, 21:36:56

Ano, já myslím, že jsme ve shodě. Tedy, že Vy jste ve shodě s naší vetkou.

A dále, že já psala, že artróza nerovná se zánět. Samozřejmě může být osteortróza i se zánětlivými změnami. Ale také nemusí. 

(Ostatně já mám třeba po vážném zánětlivém onemocnění páteře. Bolesti jsou nesnesitelné…ale pevně doufám, že zánět už v páteři není.)

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:46:20 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 08.04.2024, 21:33:51

No jo, když poblíž byla háravka, to bylo jediné období, kdy se z Flokáče jakožto nejhodnějšího roztomilouše stával magor. Myslím, že jednou (nebo i dvakrát?) podhrabal plot. No a jednou zdrhl do jiné vesnice, to jsem sem i psala - měl to pak i s dovozem Měšťáky domů. Příbuzní kupodivu ani neplatili pokutu.

Těžko říct, jak by reagoval na zavření do klece, to bych jen teoretizovala.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:27:13 xxx.xxx.62.219
Fikovnice:

Několik komentů z příslušné FB diskuze (pro ty, kdo FB nemáte):

- Jako pelech dobrý, jako místo na přebytí na několik hodin člověčí nepřítomnosti masakr. 

- Klec nám rozebral, no co Vám budu povídat vždycky se z ní nějakým způsobem dostane.

- Jinak osobně bych klec brala jako opravdu poslední řešení a snažila bych se jednat s odborníkem, ideálně více názorů. Ono může být i chyba v režimu, který má, a to my z internetové diskuze nevyčteme.

- Ta klec vypadá moc pěkně. O tom žádná. Jen je na velkého psa pro několikahodinové čekání malá.


Ještě k tomuto a komentu č. 2:

To někdo z vás zažil, že by pes rozebral klec? Potom to asi musela být nějaká hodně nekvalitní, tzv. fórová…?

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:25:20 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele JanaJanaJanaJana z 08.04.2024, 21:21:51

Dtto!👍

Ale otevřela jste zajímavou věc, která zřejmě pejskaře rozděluje…

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:15:51 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele impact z 08.04.2024, 20:53:53

Tak zrovna ode mne byste se žádného lynče nedočkala.😉

Nejsem typ, který Vás odsoudí za něco, s čím má nulové zkušenosti. I proto jsem napsala spojení, že mně se velikost klece zdá malá.

Práci lidí, kteří zachraňují týraná zvířata, neodsuzuji a nekritizuji.👍

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:11:00 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 08.04.2024, 20:59:18

To jako že fakt?

Zatracujete obecně biologickou léčbu??? Máte představu NÚ třeba klasických cytostatik vs. NÚ biologik…? A tím rozhodně neumenšuji, že biologika NÚ mají také!

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 21:08:56 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 08.04.2024, 20:45:09

Btw, ona přijde doba, kdy biologika NEbudou lékem poslední volby. I pár let na trhu (jak psala Plaka) je sakra málo pro dobrou farmakovigilanci. A i proto si vážím toho, že Plaka závažný NÚ nahlásila. Kašlou na to i ti, co mají ze zákona povinnost hlášení (tj. zdravotníci).

Jak dlouho trvalo, než se přišlo na tu hrůzu stran thalidomidu!! Jasně, to byla 60. - 70. léta min. století, ale i tak… Obezřetnosti a pečlivosti dr. Kelseyové mohou Američané děkovat, že k nim lék nepronikl. Hrůzná aféra se vyhnula i tehdejšímu Československu. A dnešní zajímavost…? O tolik desítek let později se zjistilo, že thalidomid funguje na tak odpornou onkologickou nemoc jako je MM (mnohočetný myelom). 

Ale to jsem se odchýlila od Librely.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 20:56:23 xxx.xxx.62.219

“It works by targeting and blocking a protein called nerve growth factor, providing relief from pain and inflammation.”

Pořád si myslím, že vetka směřovala svůj dotaz/apel (?) k výše uvedenému. Ale jasně za ni mluvit nemůžu. 

MaBs pro lidi už je snad “milión”, je fajn, že se biologika posouvají i do vetmedicíny. O tom žádná.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 20:48:05 xxx.xxx.62.219

Několik komentů z příslušné FB diskuze (pro ty, kdo FB nemáte):

- Jako pelech dobrý, jako místo na přebytí na několik hodin člověčí nepřítomnosti masakr. 

- Klec nám rozebral, no co Vám budu povídat vždycky se z ní nějakým způsobem dostane.

- Jinak osobně bych klec brala jako opravdu poslední řešení a snažila bych se jednat s odborníkem, ideálně více názorů. Ono může být i chyba v režimu, který má, a to my z internetové diskuze nevyčteme.

- Ta klec vypadá moc pěkně. O tom žádná. Jen je na velkého psa pro několikahodinové čekání malá.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 20:43:18 xxx.xxx.62.219

My nikdy klec neměli…a ani nepotřebovali - myšleno příbuzenstvo na venkově. 

Nechci rozpoutávat žádný flame, právě proto, že ty zkušenosti nemám. Ale někdo zde zmiňoval ohrádku. Já ji viděla u Sarah - byla veliká, poskytovala velký prostor, když tehdy fena Sarah měla štěníky. Zdála se mi super!👍 Samozřejmě taková ohrádka nebude řešit chronické útěkáře. Nicméně ta klec, co dala 4x Jana do zadání se vám, kdo klece používáte, skutečně nezdá malá? Prošla jsem i příslušné FB stránky + komenty a i tam je velikost klece kritizována. Prosím, netřeba nějaké odsuzující komenty. Mně jako laikovi se velikost uvedené klece pro BŠO zdá prostě malá.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 20:37:09 xxx.xxx.62.219
orionka-2:

Přesně to mě napadlo, když jsem tu anabázi četla. Že je to společenství a že by to mělo řešit. Jenže velký problém ( i u těch bytů ve vlastnictví ), že mnoho z nich je odkoupeno na kšeft, mnoho jich čeká na vnoučata…..tím pádem jsou pronajímány….a nájemníci absolutně nemají zájem na chodu domu ( poničené zámky, výtahy…permanentní opravy) a ve správě společenství nikdo nechce pracovat! Takže svolat a odvolat je jedna věc, ale kdo to vezme po ní ? je věc druhá. V samosprávách pracují lidé 70+ a dokonce i 80+. Ti mladší chtějí bydlet - koupili si byt a ještě by se měli starat ? a mají požadavky !


Ještě zajímavost k oné “zvláštní” paní. Je rozvedená a byt NEMÁ ve svém vlastnictví, vlastní jej její exmanžel, který je ale prý dávno odstěhovaný pryč. Takže dělá vlastně předsedkyni SVBJ v baráku, kde ona sama byt nevlastní. Ale prý to lze a není to nic proti ničemu.

Fikovnice
Fikovnice 08.04.2024, 20:31:34 xxx.xxx.62.219
Odpověď na příspěvek uživatele Plaka z 08.04.2024, 20:27:20

A právě: Přesně to, co píšete - nejde o lék na natažený sval. Řeší bolest v zánětem postiženém kloubu/oblasti.