Aktuálně: 2 333 inzerátů269 207 diskuzních příspěvků19 328 uživatelů

Příspěvky uživatele

Zrzavci

Zrzavci
Zrzavci 07.09.2023, 08:12:21 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele XY. z 06.09.2023, 17:25:53

No a proč by si nemohla dát Smůtý? Může. Bude to pro zpestření, nemyslím si, že by to neocenila, to spíš pro mě to bude vopruz.

Zrzavci
Zrzavci 07.09.2023, 08:11:37 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Buggyra z 07.09.2023, 07:14:11

že jo, že to  nejni marnej nápad? No mobilní voliéra asi nebude potřeba, jak přijdem domů, budou se normálně venčit volně, třeba je naučim chodit i na procházky za barák, že jako je vezmu ven s ohařema a pak je cestou zpátky vyzvednu.

Zrzavci
Zrzavci 07.09.2023, 08:10:11 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele JardaPecival z 06.09.2023, 15:47:08

No právě - vydrží to jako rostlinka, takže to nevyhrabou a když to sezobou, můžu to nechat zase dorůst- když to odcloním nějakou síťkou a mezitím můžou plundrovat jinej rám. To je to, co  mě na tom zaujalo, že pak nemusím čekat, až to začne klíčit, zakoření to… už to prostě rovnou roste. Co?

Jasně, že zelený bude se házet. 

Zrzavci
Zrzavci 06.09.2023, 15:19:25 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele JardaPecival z 06.09.2023, 15:14:31

hmmmm, no já si myslela, že než to vyroste, ohradím to, pak to dám v plén  - a jinde zase budu už pěstovat. Budu mít jen čtyři ty slípky a je mi jasný, že v tom prostoru, kde budou než přijdu z práce to za chvíli “zvelebí”, i když to nebude úplný prdítko, ale když vidím do umí, tak je mi to jasný, tož jsem si říkala, že by to bylo zpestření takový, než je vypustím.  se to dá udělat různě velký, že jo, třeba podél plotu výběhu a různě to odkrývat, zakrývat, podle toho jak by to dorůstalo? Ale tak to vlastně…. pak nepotřebuju to pletivo na zemi, že jo, to jsem blbá - děkuju. 😀. Oni ale píšou, vlastně, že jak to má krytý ty kořínky a nemůžou to rozhrabat, jen ožibovat, tak jim to vydrží nějakou chvilku?

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 21:38:14 xxx.xxx.100.148
Plaka:

Žiš, kondomáč blahé paměti. Kde skončil? 😀


😀

V propadlišti dějin, resp. v popelnici, protože přes něžný zacházení Rumíčkovo se postupně rozešíval a vypadávaly z něj molitanový koudele z pidikousků. Škoda, byl to takový originální plyšáček 😄

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 14:29:23 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Espiro z 05.09.2023, 14:28:31

😀 ano, to mi nedošlo! 😂

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:56:29 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele eena z 05.09.2023, 13:50:47

Ano, jsem si toho hluboce vědoma. A proto jsem ho nechala kradařit, ukradnul pak ščastlivě šécko, co bylo v jeho dosahu. On mě měkkoušek v duši, zdravotní bratřík, milující vše živé a plyšové, kdyby nebylo bláznivý Taliprdnice, měl by stále své plyšové hračky z doby štěněčí. On je opravdu miluje, lehne si na záda a mudlá si je nad hlavou, lehne si , něžně je žužlá……. není nic lepšího, než krásnej měkkej plyšáček.  Lecky podivuhodných tvarů - i tohle lze najít v sekáči (myslela jsem tehdá, že cípnu, když jsem to viděla 😀 )

Obrázek
Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:49:06 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Espiro z 05.09.2023, 13:45:25

jsou boží. A až bude dům celý oblečen -tedy NEJEN HOTOVOU STŘECHU, ale taky až bude mít kabátek a bude v decentní bílé, bude to krásný starý vesnický Domeček. Ta okna jsou teda dost drahá, ale vysoce funkční jak co se týče tepelné, tak i zvukové izolace. jsem za ně ráda, je to dobrá investice. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:39:47 xxx.xxx.226.6

…..- plyšáci aj tak podľa mňa nie sú zrovna tá najlepšia hračka pre psov…..

Náš Rumíček by nesouhlasil. Není větší radosti, než když přitáhnu ze sekáče pytel plyšounů. Ach to utrpení, než po vyprání uschnou 😀 😀  A té radosti, když se tento jindy vzorně se chovající pán dopustí trestného činu loupeže! 😀

edit - na okolí prosím nehleďte, procházíme opravdu velkou rekonstrukcí. 🙂

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 13:07:04 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele lupus4 z 05.09.2023, 10:34:54

Souhlasím. A jako jeden z blbečků jsem došla ke stejnému názoru. Naše andulky sice měly - tedy měli, páč to byli vždy samečci, naši velkou pozornost, spoustu z nich jsem naučila různý blbinky, jako aportovat věci,chodit u nohy, nežili v kleci, měli k dispozici celý byt, jezdili s námi na chalupu, kde si taky volně lítali po chalupě,  ten poslední byl dokonce vycvičený, že mohl létat volně po zahradě. A proto, že jsem viděla jak je ščastlivej, takle svobodnej a kroužící vysoko nad loukou,  dirigující a citýrující okolní ptactvo, tak už nikdy. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:58:42 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 12:52:57

To už jsme probírali, ten Váš smutek. Když se člověk zamyslí, zjistí, že ono není zákaz, jako zákaz. A neměl by pocit smutku člověka nad tím, že bude o něco sám ochuzen,  převážit nad tím v jakých podmínkách člověk sám nutí žít jiné živé tvory.

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:17:51 xxx.xxx.226.6

…………... Proto tato kočka může trpět například velmi bolestivou osteoartritidou (problémy s klouby)………

to by opravdu člověk zvracel. 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 12:16:56 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Sardullah z 05.09.2023, 12:08:33

Sardullah - vy nevíte, že sebereflexe je dnes sprosté slovo? Stejně jako zodpovědnost. NIKDO chyby nedělá, to ostatní. Budete jako firma řešit špatné provedení práce na budově a řemeslník je schopen se s Vámi prostě hádat a hádat a hádat, neuzná to, že jsou tam praskliny vedoucí k porušení voděodolnosti. Nejprve vám bude tvrdit, že tam nic takového není a posléze, že dokud tam neprší, tak……. 😀 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:31:00 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 11:24:10

Ano, u psů ne. Tam to týrání totiž takhle zastavit lze. Tak jako se zastavilo týrání šelem v cirkusech atd. Prostě už se další do těch podmínek nemohou narodit. Nebudou. Nebudou další lvíčasta žijící celý život v kleci a dělající atrakci lidským pablbům. To je přece dobře, ne?

No a nebo - šup sem s  tím průkazem schopnosti, že má člověk na to, vlastnit živé zvíře. Není to nakonec lepší řešení? 

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:07:56 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 05.09.2023, 11:05:35

…..Naprosté minimum jsou dvě 15 minutové procházky za den. Většina pejsků ale potřebuje víc……

Voni tam napíšou tohle a dají gif s čoklema na trenažéru??? To jim jako nedochází že většinová populace bezmozků si vytáhne zrovna tohle?

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:06:08 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele balu z 05.09.2023, 10:42:19

Omlouvám se, není to na mě, ale zkusím to.

Spirála toho, jak psi na nás lidi doplácí, se roztáčí a roztočila už hodně moc.  Dřív nebyly - vznikly množírny, dříve nebylo - psi se prodávají (a nejen psi) v akvárku ve zverimexu), psa si pořizuje kdejaký hovado, který pak psa trápí doma na podložce, nebo obtěžuje okolí svým a psím chováním. Dříve nebylo - týrání chovem……..mám Balu pokračovat dál, aby bylo vidět, že psi díky lidem fakt dostávaj ve svým životě na prdel?

Když by se už dál žádní psi nerodili, tak ano, nám lidem, kteří je milujeme bude tuze moc smutně a život nebude celej - min. pro mě, která se narodila s vodítkem v ruce a v kočárku vozila psa, ale! Budu vědět, že prostě už žádnej pes neskoční na plínách, řetěze, nestráví život ve zničeným zdraví, díky tomu, co z něj člověk vytvořil, žádnej další pes neskončí jako trenažér pro psí zápasy…………………………………………… žádnej pes nebude krmen vegetariány slámou……….. a tak dál. Bude mě to bolet, bude mi bez čoklida strašně smutno, to nepopírám.

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 11:00:11 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 05.09.2023, 10:36:19

….protože jestli se tohle dá napsat na “profesionálních” stránkách, tak tvl…..,

lze pro případný varování napsat, název těch, kteří se za profesionály vydávají?

Zrzavci
Zrzavci 05.09.2023, 10:59:21 xxx.xxx.226.6
Odpověď na příspěvek uživatele Lily z 05.09.2023, 10:34:02

No jo, ale většina u odrazového můstku zůstane. -bohužel. ale třeba tady zadavatel, zadavatelka ne, třeba na základě téhle diskuze nahlédne, že to v pořádku rozhodně není. 

Je mi fakt z těch lidí - teď mám na mysli toho člověka, co venčí 2x denně - opravdu blivno.