Aktuálně: 2 330 inzerátů270 258 diskuzních příspěvků19 354 uživatelů

Příspěvky uživatele

kometa

kometa
kometa správce
22.10.2023, 17:03:37 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 22.10.2023, 15:31:08

Dominance u tříměsíčního kocoura? Nemyslím.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 17:01:21 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

dobrý den, zkoušel jste někdo určit pohlaví nevylíhnutých kuřat pomocí jehly na niti ? Kdy u kohoutů se má kývat a u slepiček točit dokola? Dělá se to u ptáků za pomocí matky ale přímo u vajec? Někdo kdo s tím má zkušenost?


Co znamená - dělá se to u ptáků za pomocí matky ale přímo u vajec?

kometa
kometa správce
22.10.2023, 15:23:09 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele evcusik z 22.10.2023, 14:51:28

V tom se neshodneme.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 13:30:55 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele Horsana z 22.10.2023, 12:24:37

Já to zkusím vydržet, slibuji. U obou.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 13:26:05 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele pet11 z 22.10.2023, 12:44:55

Jenom nástřel. Málo vápníku?

kometa
kometa správce
22.10.2023, 12:19:08 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele Xerxova z 22.10.2023, 08:45:00

Může být. Taková nenápadná. 

Stejná IP, různá jména - nebylo by to poprvé. Diskuze sama se sebou. Ale v zásadě neškodná. Zase zmizí.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 12:13:53 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 22.10.2023, 09:08:26

Jo. Koupit mu druhého papouška.

Proč si lidi pořizují společenské zvíře do samoty? Papouška, morče, koně, kozu… Vždyť je to pořád dokola.

Samotka je jedním z nejhorších trestů i pro lidi.

Já nemám o samotě ani “blbého” šneka.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 12:09:58 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele J5 z 22.10.2023, 10:57:23

Tak nějak. Velká tvrdá koule je nějaká “litiáza” a na to vaječné skořápky fakt nestačí.

Navíc by mě zajímalo, jak se na jejich přítomnost v zažívacím aparátu vůbec přišlo. Při pitvě? Pochybuji, že by byly vidět na RTG.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 11:54:41 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele orionka z 22.10.2023, 11:52:42

Tady taky!

kometa
kometa správce
22.10.2023, 11:46:12 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele efe z 22.10.2023, 11:27:08

To by mě taky teda zajímalo. Adekvátní podmínky k žití bez ohledu na welfare. 

Možná XY myslí welfare majitele, který se ve snaze o adekvátní podmínky pro svého miláčka vydá úplně z peněz, prodá všechno, co má a skončí na ulici. 😉

A zase jsme mu nahrály. Opravdu lepší neodpovídat. Jinak bude další neverend(ing story).

kometa
kometa správce
22.10.2023, 11:36:57 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

Zdravím, jaké používáte odčervovadlo? Musí něco naordinovat vet nebo seženu i v lékárně❓❤️


Viz efe.

Odčervovat naslepo (a mnohdy i zbytečně) je zátěž pro organismus i životní prostředí. A vlastně i pro vaši peněženku.

Jo a v lékárně neseženete. To zkoušeli lidi v době covidu.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 11:32:28 xxx.xxx.147.163
Sarah01:

Podle mě je ve 2. ročníku na SŠ brzo takhle radikálně toto řešit. To se člověk ještě hledá, tápe. Četla jsem nebo na YouTube viděla rozhovory s více lidmi, kteří toho litují a uznávají, že se spletli.


Souhlasím.

Proto jsem psala, že mě ta rychlost překvapila. Ale nevím, jak moc do toho mohli a chtěli mluvit rodiče a doktoři.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 08:26:28 xxx.xxx.147.163
Odpověď na příspěvek uživatele Blablabla z 21.10.2023, 20:41:38

Milé blablabla.

Určitě je můžete mít spolu a jedno mládě si nechat. Jenom - co víte o rozmnožovacích schopnostech křečíků? Asi nic moc, jinak byste se neptalo. Cituji - samice může mít až 10 vrhů do roka, v jednom vrhu má 2 - 10 mláďat. Takže co budete dělat s těmi zbývajícími 19 - 99 mláďaty? Která se vám začnou brzy sama množit.

Ale ano, můžete je po prvním vrhu všechny rozdělit a mít je samostatně.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 08:19:20 xxx.xxx.147.163
Doron:

Moje kamarádka bydlí kousek od Varů a prý mývalové a psíci mývalovití tam řádí jak černá ruka . 


Na Českobudějovicku jsou taky.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 08:17:28 xxx.xxx.147.163
Anička:

ahojky, píši sem prvně, ale už si nevím rady.. před 10 dny jsem si s přítelem adoptovali z útulku 2,5 měsíce starého kocourka, mazlivý, hravý, normálně papá i pije, šel na záchod hned po 10 min, co jsme ho přivezli domu, bylo nám řečeno, že může mít pár dní průjem ze změny prostředí nebo stresu, chodil na záchod kadit, ale v noci se vždy vyčůral do postele, tak jsem s ním o dva dny později jela na veterinu, kde dostal pastu na průjem a koupila jsem bylinky na uklidnění do difuzéru a hračky se šantou, i jiný kočkolit, čůrat do postele přestal, zjistila jsem, že je v útulku volný jeho brácha, tak jsem neváhala a jela i pro něj, když budeme s přítelem v práci, alespoň bude mít doma společnost a nepodlehne nějakému stresu seznamování v dospělosti, protože se znají, bylo to o týden později po příjezdu prvního koťátka, nové koťátko si zvyklo docela rychle, chodilo na záchod, hrálo si, spalo s námi v posteli, ale dnes (3. den, co tu s námi je) se dvakrát vykadil a jednou vyčůral do postele, mají 3 záchody, nový kočkolit, záchody vybírám 2x denně, jsou odčervení, odblešení a na očkování jdou za 6 dní, mají tunu hraček, pozornosti, pravidelnou stravu a pravidelně pijí. Dokázal by mi prosím Vás někdo poradit, co by mohl být problém? Já už si nevím rady..


Já měla nějakou dobu přes postel a gauč hozený igelit, než si to sedlo.

Byla jsem v podobné situaci - k původnímu kocourovi jsem neplánovaně pořídila vyhozené kotě, protože mi ho bylo líto. Naštěstí to nakonec klaplo.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 08:10:57 xxx.xxx.147.163
Nepřihlášená Varaxi:

No… Jako… Ta tvrzení si vzájemně odporují. 
Buďto byla příčina ta změna pohlaví, nebo nebyla. 
Pokud to byla příčina, nebýt toho, průser (vražda) by se nestal. 
Pokud to byla poslední kapka, tak by za pár dní/měsíců/let se stalo něco jiného, co by byla poslední kapka, a vražda by se stala. V tom případě je příčina jinde. Statisticky pokud motivem není zištnost, je příčinou většinou psychopatie pachatele. Vraždu může spustit nějaký stresor, to jo, ale prakticky je otázkou času, než se ten stresor objeví. A změna pohlaví to může být úplně stejně jako nějaká běžná psychicky náročná činnost - rozchod, rozvod, stěhování, příchod dítěte, úmrtí v rodině, změna práce… 
Jsou tisíce lidí, kteří prodělali či prodělávají změnu pohlaví, a nevraždí. Odmítám proces změny pohlaví přijmout jako polehčující okolnost u trestného činu. Změna pohlaví či bytí trans osobou není sebeobrana. 

Že si neměla předělávat pohlaví, na to mám názor celkem jasný. Biologie dle mého přečůrat nejde ani hormony, ani operací. Však co je na tom, že je někdo gender jedno a biologicky druhé? Nechápu ani ten pojem léčba - jako kdyby s trans lidmi bylo něco špatně, co je třeba léčit. Je to normální člověk, akorát je neuroatypický v tom, že mozek říká, že je jedno pohlaví, kdežto biologické ukazatele říkají druhé. Homosexuály také nikdo neléčí, ani leváci se nepřeučují, nebo jiné neuroatypičnosti. Autistům nikdo nehrabe do mozku, aby odpovídal průměru. Naopak, všichni tito lidé, pokud je to třeba, se učí, jak svou atypičnost přijmout a případně jak ji využít ve svůj prospěch. 
Ale nejsem trans, problém asi nedokážu plně pochopit, tak jim do toho nekecám. Plně uznávám, že je třeba se jim trochu přizpůsobit, ale odcaď pocaď. Dovolit trans holce nosit sukýnku do školy, i když je to biologický muž, je něco jiného, než jí tolerovat vraždu.


Už jsem někde psala.

Osobně jsem se setkala se dvěma trans.

První byl muž přeoperovaný na ženu, poměrně pozdě, asi ve čtyřiceti. Bylo to na ní fyzicky samozřejmě vidět - prostě výšku, mohutné ruce ani rysy v obličeji předělat nešlo. Ale jinak to byla moc hodná a příjemná paní. Očividně spokojená ve svém novém těle.

Druhá byla dívka, která se ve druhém ročníku SŠ začala cítit mužem. Podstoupila hormonální léčbu a operaci - už tenkrát jsem se divila, že to šlo tak rychle (jako, že jí to doktoři nerozmlouvali nebo tak. Ale třeba ano, to pochopitelně nevím). Přece jenom v dospívání je člověk zmatený a tahle změna je dost radikální.

Po pár letech jsme se od bývalých spolužáků dozvěděli, že toho lituje.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 08:00:32 xxx.xxx.147.163
Doron:

Hlavně tahle paní neměla být kandidátkou na změnu pohlaví. Měla zmatek v hlavě i bez toho. A podle mýho, ten testosteron udělal svoje.

Nojo, jenže je to tak baví.. 


Souhlas.

Vzpomněla jsem si na knihu a film Mlčení jehňátek. Samozřejmě, je to fikce - ale i tam dr. Lecter napověděl, ať hledají neúspěšného žadatele o změnu pohlaví, který neprošel psychologickými testy.

Přijde mi to hodně podobné.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 07:57:37 xxx.xxx.147.163
Doron:

Porucha osobnosti je takový zastřešující výraz pro něco, co je horší než neuróza a lepčí než je psychóza, laicky řečeno😊. A tahle disociální porucha osobnosti je takovou podmnožinou, jednou z těch poruch.

Že je někdo psychopat, ještě neznamená, že bude násilník. Hodně psychopatů je na správné straně zákona, vojáci speciálních jednotek, piloti, astronauti, zubaři 😅, chirurgové .., tam je procento psychopatů vyšší . U politiků je to větší průšvih 😔.


Přesně to jsem měla od začátku na mysli. Druhý odstavec.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 07:52:01 xxx.xxx.147.163
Nepřihlášená Varaxi:

Takže naprosto očekávatelně, dodané info nula. Zato tu máme oslepující a k uzoufání nudnou historku o tom, jak neodolatelný jste. 
Přečtěte si to po sobě. To Vám vážně nepřijde divné, ubohé, dehonestující a trapné, tohle psát? Já se stydím za Vás, jen to čtu, a to tomu ani nevěřím. 


Varaxi, je to marný, je to marný, je to marný… Naše příspěvky mu akorát umožňují se znovu a znovu zviditelňovat. Nejlepší by bylo nereagovat.

Vím, je to těžké. Taky jsem to v případě XY nevydržela.

Ale tenhle neverendův výplod teda suverénně vede.

kometa
kometa správce
22.10.2023, 07:46:34 xxx.xxx.147.163
Nepřihlášená Varaxi:

Já se naprosto zblázním, když nebudu mít pětkrát ročně dovču… Já na dovče, no, pětkrát byla, ale za život. 😀 A všechny byly do mých 15 let. 
Já mám úplně jiné starosti.  

Všude v každé normální stáji koně chodí normálně do výběhu. U Olehly chodili, u Holčáka staršího taky a prostě normálně ti koně ven chodí. On vynervený kůň neběhá dobře, tak i naprostý sobec se o ty koně postarat prostě musí, aby byly výsledky. Ale to prostě nemá smysl říkat sebestřednému člověku. 
Tak se pochlapte a napište, kde ve které stáji jste nocoval, jak to tam vypadalo, kdy k tomu došlo, co se Vám nelíbilo. Uveďte relevantní fakta. Bez toho to je jeden Meifi povídal, a to sorry jako, vybájil jste si toho tolik, že bez kompletní informace Vám to prostě nevěřím. 
A můžete říct, že je Vám jedno, jestli věřím, nebo nevěřím, ale pak jste si zrovna mohl odpustit ty kecy o mrzačení koní, protože nejste ochoten doložit relevantní ověřitelná fakta. 


U Holčáka mladšího taky