Dnes jsem našla ve výběhu mrtvou slepičku - viz foto, (jsem začátečník, slepice mám 2 roky a to je první zkušenost, takže slzička ukápla…) . Prosím o radu od vás zkušenějších, co mi zabilo slípku? Myslela jsem, že dravec si svou kořist odnese, stejně tak liška. Taky si ji mohl vzít celou, aby to alespoň k něčemu bylo…☹️ . Jinak tipuju dravce, který byl vyrušen…
Odpověď na příspěvek uživatele JardaPecival z 24.02.2025, 12:09:29
My mame kohouta, takze tipuju ze se snazil ho zahnat. Co jsem uz videla co on dokaze, mazec chlap 🙂 . My v casti vybehu mame site, ale poustime je do sadu. Je nejaka obrana, napr. panak ? Nebo zkratka pomohou jen ty site ? Moc diky za odpoved, pomohl jste mi!
Odpověď na příspěvek uživatele Katka z 24.02.2025, 11:23:42
“Myslela jsem, že dravec si svou kořist odnese, stejně tak liška.”
Když sem toho jestřába viděl na kameře, jak s ní horkotěžko poposkakoval, aby si ji odnes do pro něj asi přijatelnějšího místa pro hostinu, nevěřím, že by s ní dokázal odletět.. A to u vás bych tipoval češku a ta bude jiná váhově kategorie než moje zdrobnělky..
Odpověď na příspěvek uživatele JardaPecival z 24.02.2025, 12:55:44
Tak nějak. Spousta slepic bude vážit víc než ten jestřáb. Jako, savčí predátor dokáže odvléct kořist i těžší než on sám, ale odletět s ní už není sranda. Si myslím.
My mame kohouta, takze tipuju ze se snazil ho zahnat. Co jsem uz videla co on dokaze, mazec chlap 🙂 . My v casti vybehu mame site, ale poustime je do sadu. Je nejaka obrana, napr. panak ? Nebo zkratka pomohou jen ty site ? Moc diky za odpoved, pomohl jste mi!
V kohouta moc nevěřte, můj třeba zdrhal mezi prvníma 🙂 Já udělal strašáka, ale tuhle sem viděl, jak krahujec vedle něj v habrovým plotě vklidu lovil vrabčáky :) Takže opravdu asi jen síťě, voliéry..
Tak nějak. Spousta slepic bude vážit víc než ten jestřáb. Jako, savčí predátor dokáže odvléct kořist i těžší než on sám, ale odletět s ní už není sranda. Si myslím.