Aktuálně: 5 053 inzerátů173 464 diskuzních příspěvků17 743 uživatelů
PumaCZ
PumaCZ (78 příspěvků) 03.06.2023, 10:22:21 xxx.xxx.0.1
Odpověď na příspěvek uživatele Mi z 03.06.2023, 08:19:04

Jsem ockovana, ale stejne se strikam citronellovym "prirodnim" repelentem, ktery pripadne placam i na psa :) Odpuzuje to i mouchy atd.  

PumaCZ
PumaCZ (78 příspěvků) 02.06.2023, 18:12:00 xxx.xxx.0.1
Odpověď na příspěvek uživatele Bodlinka z 02.06.2023, 18:07:33

Diky moc za uklidneni, bodlinko :) 

Samozrejme ctu, ze to odnasi par loveckych psu rocne, ale kdyz to ma najednou clovek "za barakem", tak z toho ma pak fakt strach :/ 

PumaCZ
PumaCZ (78 příspěvků) 02.06.2023, 17:19:35 xxx.xxx.56.4

Ahoj, 

dneska mame vsude na psich skupinach varovani, ze kousek od nas (do 10 km) se potvrdil pripad pozitivne testovaneho divocaka na Aujeszkyho chorobu.  Tak to samozrejme studuju a vidim, ze se choroba neprenasi pouze krvi, ale i trusem. 

Muj dotaz je, jak moc clovek se svym psem venku riskuje, kdyz se pohybuje v mistech, kde se bezne divocaci vyskytuji. 

Mam z toho ted docela fakt nahnano, kor kdyz vim, jaky je Hachi prase, co vymete kazdou louzi a bahenni lazen, a neodola ani kdejakemu kocicinci, pokud si nevsimnu vcas :( 

Diky a hezky vikend! :)  

PumaCZ
PumaCZ (78 příspěvků) 31.05.2023, 11:12:39 xxx.xxx.0.1
assil:

A kde se vůbec zjistí ten počet nově registrovaných?


Uzivatele -> seradit dle registrace a malym trojuhelnickem dat sestupne :) 

PumaCZ
PumaCZ (78 příspěvků) 31.05.2023, 10:54:45 xxx.xxx.0.1
mastnacekk:

kdyz uz i admin cituje predeslej prispevek, tak je neco hodne spatne, at to jde od ruky.


Vazeny pane, 

vubec jsem se k vam nechtela vyjadrovat, ale to, co tu predvadite, je vazne uz neskutecne.