Před 3-mi lety jsme se po dlouhých letech opět odhodlali zakoupit kuřice (od Slepičáře). Vše proběhlo bez nejmenší chyby, včetně zapůjčení přepravky, abych je mohl dát do budníku, Kropenky snášeli víc než 2 roky, pak šli do polévky.
Po této zkušenosti jsme objednali další várku opět od slepičáře s tím, že zkusíme Horalky. Při přívozu nám řidič sdělil, že Horaly má jen 2 + k tomu 1 Kropenku +1 strakatýho zmetka, kterej je tak poloviční. Chumelilo, stál na zablokované cestě, tak jsem na to kývnul (konec konců kus jako kus). Chlap otevřel přepravku, čapnul slípky za nohy, vrazil mi je všechny do ruky (samozřejmě vzhůru nohama), pytel krmení strčil do branky a odjel. No, ok trochu nehumánní a v rozporu s tím, co píší na svých stránkách a to se chlap ještě chlubil, že je nosí po 10-ti v každé ruce. Reklamoval jsem u slepičáře pouze tu různorodost s tím, že mi poslali jako satisfakci kupon na 300.
Jeden Horal stále popajdával, až jsme jej musel po ca 2 měsících klepnout- přestala chodit úplně. Vše jsem zdokumentoval a opět vyreklamoval, včetně zacházení při předání -přišel návrh na navýšení kuponu na 500,-.
Následně jsem objednal pytel doplňkového krmení s tím, že uplatním těch 500 a ejhle zafungovalo jen 300- docela divné!
Když tam člověk zavolá, tak je to naprosto anonymní komunikace, pokud teda někdo vezme telefon. Na email čekám 2 dny. I když jsem z Německa zvyklý na odpovědi v tomto časovém rámci, dostávám tam nesrovnatelně jiný servis.
Další kusy jsem pak již neriskoval a zajel si je vyzvednout jinam- osobně.
No asi se budeme jak my zákazníci, tak dodavatelé muset ještě chvíli učit.
Sousedka nakoupila u slepičáře jedna slepice jí chcípla hned druhý den a ty dvě byly zamořené čmelíky. Slepičář se ohradil že zboží bylo dodáno a na reklamaci nijak nereagoval chcíplou slepici ani nekompenzoval ani nedošlo k omluvě. V porovnání se slepicemi které jsem koupila u chovatele z nedaleké vesnice byly slepičky od slepičáře malé a trvalo jim velmi dlouho než se začlenily do skupiny a naučili se chodit do kurníku. Já bych si u slepičáře rozhodně žádnou drůbež nekoupila.
David (neregistrovaný)03.02.2025, 17:46:07xxx.xxx.144.165
Se Slepicarem jsem zklamaný. Ted 20 ledna 2025 mi dorazily kurice. Celkem 15 kusu.
Během 10 dní jich 6 pomřelo. Stalo se mi to již s nimi podruhé. Poprvé jsem tyto věci neřešil, teď ale vzhledem k tomu, že máme v rodině veterináře, jsme nechali udělat rozbor v Kladně. A vše nakažené Kociodozou. Slepice nám padají každý den. Je to od této firmy totální nezodpovědnost. I člověk, jenž přivezl slepice, byl ,,ras,,. Zde už nic neobjednám, fakt raději Červený Hrádek nebo Ing. Štráfeldová - prodej slepic. Tato firma je naprosto nezodpovědná a upřímně bych tam na ně nejraději poslala státní veterinární správu, za to jak se k zvířatům řidič chová.
No hlavně to vyreklamujte. Zejména když máte pitevní zprávu a veterinární podklady. Když to necháte být, prodejce to nijak nepožene něco s tím dělat. Podnět na SVS by si to také zasloužilo, vždyť ti lidé doslova napomáhají šířit infekční parazitozu, kdo ví, kolik chovů můžou zamořit. SVS by to měla zarazit.
Dobrý den. Vloni sem si koupil Housata měli byt tydeni jedno stalo 170,_Kč zbylo mi jedno všechny uhynulo nedostal sem ani odškodnění. Mel sem i veterinární vyšetření měli zápal plic. Cestou nastydli a bylo vymalovano.
Oliver Enger (neregistrovaný)23.08.2025, 17:36:38xxx.xxx.7.117
Má první zkušenost s nákupem u www.slepicar.cz. Přivezli mi ze čtyř slepic jednu se svěšeným křídlem (asi nějaké namožené při špatné manipulaci) a místo Sussex mi dovezli něco, co Sussex ani zdaleka nepořipomíná (nemá vysoko postavený ocas a ani typické zabarvení). Reklamaci mi neuznali, že jsem prý podepsal předávací protokol, kde bylo napsáno, že přebírám slepice v pořádku. Když jsem se jich ptal, jak si to jako představují, jak mám slepice zkontrolovat na silnici při předávce, že je mám nechat běhat po silnici, abych si je mohl pořádně prohlédnout, nebo jak??? Tak na to mi už neodpověděli a přestali úplně komunikovat. Jen podotknu, že jsem slepičáři navrhoval z toho důvodu jako řešení reklamace jinou cenu za tyto dvě slepice a to po 100 Kč a přeplatek by mě vrátily. Ale už na to nereagovali. To, že jsou www.slepicar.cz obyčejní šmejdi a že se nejedná jen o nějaké jednorázové pochybení je zřejmé z těch spousty lidí, kteří tu na slepičáře nadávají a také to, že se zde ozval jeden zákazník, který letos zřejmě ze stejné várky odebíral také slepice Kalimero Green, ale ve větším množství a psal, že jich několik mělo také svěšená křídla. Takže ti šmejdi to musí vědět, že mají slepice v takovém stavu, ale přesto jim není stydno je naložit a prodat zákazníkovi. Takže jsem se nakonec rozhodnul, že budu důrazně varovat před nákupem slepic u firmy www.slepicar.cz !!! Bacha, JSOU TO ŠMEJDI!
A zde je vyjádření AI Geminy na dotaz na recenze na www.slepicar.cz, což vypovídá ze vše: Na internetu se objevují recenze a diskuze týkající se firmy Slepičář.cz, ve kterých se často opakují následující stížnosti: Dlouhá doba dodání: Mnoho zákazníků si stěžuje, že dodací lhůty jsou delší, než firma uvádí na svých stránkách, a zboží často přijede s velkým zpožděním. Špatná komunikace: Zákazníci popisují nedostatečnou nebo arogantní komunikaci ze strany firmy. Některé e-maily zůstávají bez odpovědi a telefonická podpora není vždy ochotná situaci řešit. Nekvalita drůbeže a rostlin: Častým problémem je, že dodaná zvířata neodpovídají popisu na e-shopu. Někteří zákazníci obdrželi mladší, nemocnou nebo zbídačenou drůbež, která následně uhynula. Stejně tak se objevují stížnosti na kvalitu sazenic nebo stromků. Nevyřízené reklamace: V souvislosti s nekvalitou zboží se zákazníci setkávají s obtížemi při řešení reklamací. Firma je podle nich neochotná a proces vracení peněz nebo výměny zboží se zbytečně protahuje.
Chovatelé drůbeže, dejte si pozor na farmu DRŮBEŽÁRNA SLEPIČÁŘ, která vám nabízí dovoz až domů!!! Já jsem si v březnu objednala 5 kuřic + 1 a podívejte se jak zmrzačené zobáky mají. Takové, že se ani nemohou najíst!! Reklamaci zapřou, protože "vás nemají v objednávce"! A to jsem si u nich objednala aji foliák, zajímá mě v jakém stavu bude příští rok, s takovou kvalitou nabídek. Takto vypadají zobáky slepic od DRŮBEŽÁRNA SLEPIČÁŘ !!!
Takový úřad tedy není, ale lze podat podnět na Českou obchodní inspekci nebo Sdružení ochrany spotřebitelů. Státní útvary jsou potom Státní zemědělská a potravinářská inspekce nebo Státní veterinární správa, pokud témata spadají do jejich agendy.
Jak to paní zdokladuje? Navíc po takové době? Můžou klidně říct, že to udělala ona.
Proč sakra lidi, když kupují živého tvora, tak nákupu nevěnují pořádnou pozornost. Kdyby lidi od takových podvodníků nekupovali,přišli by podvodníci na buben.