Odpověď na příspěvek uživatele Plaka z 20.07.2025, 18:48:01
Aha děkuji za odpověď. Mě právě jen zarazila ta zelenina a pak ta příloha. My se snažíme krmit bez brambor nebo rýže. Raději zvolím třeba ten amarant nebo ječné kroupy. Možná v tom je ten rozdíl krmit cukrovkáře a právě slinivkáře. Ale nejsem odborník to co vím mám jen nastudované z netu a různých studií
Odpověď na příspěvek uživatele Tenurri z 18.07.2025, 22:41:42
do 10% tuku je to v pohodě. A to psyllium nám taky poradila ona, že si myslí že RC má vlákniny víc než WB s batáty
ach jo… takhle -vy asi fakt nemate psa s nemocnou slinivkou, spis nervacka. Ale i tak teda, tohle je trosku varujici kolem tech konzultaci. Vypada to, ze vas pocit bude nakonec to lepsi, cim se orientovat 😇
jak je na tom ted? myslim, co zere a jak to vypada? dostava tu extra vlakninu?
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 21.07.2025, 10:49:24
Tu vlákninu dostal jednou, nebyl vidět žádný rozdíl - špatně mu nebylo, stolice stejná. Po komentářích tady jsem ji už nedávala. Přes víkend byl na RC konzervách - stolice asi lepší, jen po dlouhé procházce a běhání v řece měl pak jakejsi matlajz, ale to je normální po delší aktivitě.
Dnes mu zkusím uvařit kousek kuřecího prsa, přidám ke konzervě a uvidím. Ty WB dávat nebudu, není mu z toho špatně, ale jak jsem psala, něco mi tam nesedí a nechci, aby se to případně vrátilo kvůli dlouhodobějšímu krmení.
Granule nějaké potřebovat budeme taky, koupila jsem malý pytlík těch Marpů, jak psala Plaka, ale zatím je teda na dietních konzervách, nechci mu hned cpát jiný granule. Předtím Marpy měl takřka od štěněte a žádný problém nebyl. Uvidíme.
RC grancle jsem neobjednávala, když je skoro nežere. Konzervy žere ale z částky za ně nejsem úplně happy 😀