Kavapo a slepicar.cz je tatáž firma pozor !!!

Včera jsem na ifauně četla, že:

Každý mustr FAKE příspěvku musí (dle normy společnosti Kavapo) obsahovat alespoň 4 z následujících bodů...! Óda na řidiče Být spokojen s nabídkou Vychválit rychlé dodání Vychválit údajnou rychlou snášku Platbu v hotovosti až po předání drůbeže a nezapomenout taky webovky!

 

A rozhodně to platí vždy, když si Kavapo píše svůj příspěvek aby se očistilo :-)

neregistrovaný JaninaKalina neregistrovaný

Taky mám hodně špatné zkušenosti. Drůbež opelichaná, potřebovaly hodně péče než vypadaly tak jak měly. Na úkor zotavování nedorostly do normální velikosti a teď nesou hodně malý vejce. Musela jsem přikoupit z drůbežárny ty jsou o třetinu větší. Ty z Kavapa půjdou na vyřazení.

neregistrovaný HanaK. neregistrovaný

My nakoupili do slepičáře, kavapo k nám na vesnici nejezdí. Slepičky hezké, auto bylo čisté a řidič ochotný. Nejeví žádný náznak toho, že by byly nemocný nebo tak něco. Čekáme na snášení. Jestli s nimi měl někdo negativní zkušenost, tak je mi to upřímně líto. Za nás pochvala.

neregistrovaný Jana Šerá neregistrovaný

Mě je líto vás. Za mě skutečně abnormálně neprofesionální služby obou firem. Připojuji se k ostatním,kterých je bohužel většina, že jejich zboží i chování je průšvih a nadřízené orgány by s tím měly něco dělat.

neregistrovaný Jaroslav neregistrovaný

Já od nich koupila na jaře a byla jsm spokojená. Vajíčka snaší a žádný holokrčky, jak jsem se tady dočetla, jsem nedostala. Slepičář přivezl vše tak, jak jsme se domluvily.

neregistrovaný Alča H. neregistrovaný

100% nespokojenost, jako nespokojenost 100% jejich zákazníků. Připojim se k předžalobní výzvě za nedokončení reklamace. Je to jako přes kopírák - arogance řidiče, arogance ženský na telefonu a výsměch zákazníkovi v řešení reklamace. A výsledky pitvy katastrofální. Chcíplo to po 2 dnech od dovozu.

neregistrovaný Jančí neregistrovaný
Jančí:

100% nespokojenost, jako nespokojenost 100% jejich zákazníků. Připojim se k předžalobní výzvě za nedokončení reklamace. Je to jako přes kopírák - arogance řidiče, arogance ženský na telefonu a výsměch zákazníkovi v řešení reklamace. A výsledky pitvy katastrofální. Chcíplo to po 2 dnech od dovozu.


Nechápu. Já s nimi reklamaci taky řešil a vyřešil k mé spokojenosti. A takových příspěvků jsem tady četl více. Nerozumím tomu, proč s někým reklamaci vyřídí a s někým ne, ale podle toho, jak se k nim daný člověk chová. Jinak si to už neumím představit. Já jsem s nimi byl vždy spokojený.

neregistrovaný Hynek Š. neregistrovaný

Uboshost společnosti o osočování že s nima zákazník nevhodně jedná je morální úpadek. Kdyby ta k***a na telefonu nebyla arogantní možná by se daly reklamace řešit snadněji. Výlevy falešného HYNKA jsou jen další snahou o zvrat z autentické negativní pověsti.

neregistrovaný UBOHOST neregistrovaný

Tak jsem zjistil že babča taky kdysi měla slepice od Kavapa neboli Slepičáře. A taky jí to všechno chcíplo. Jenom jediná prej přežila ale tak mizerně snášela že ji dala do polivky. Takže to je obrázek o firmě od nás z vesnice.

neregistrovaný Roudnicko neregistrovaný
Alča H.:

Já od nich koupila na jaře a byla jsm spokojená. Vajíčka snaší a žádný holokrčky, jak jsem se tady dočetla, jsem nedostala. Slepičář přivezl vše tak, jak jsme se domluvily.


Ani my jsme nedostali holokrčky, ale zdravé a krásné kuřice, co po týdnu začala snášet vajíčka. 

neregistrovaný Věrka neregistrovaný
Věrka:
Alča H.:

Já od nich koupila na jaře a byla jsm spokojená. Vajíčka snaší a žádný holokrčky, jak jsem se tady dočetla, jsem nedostala. Slepičář přivezl vše tak, jak jsme se domluvily.


Ani my jsme nedostali holokrčky, ale zdravé a krásné kuřice, co po týdnu začala snášet vajíčka. 


A ted jinou pohadku vy z Kavapa. Ja teda rozhodne zdrave nedostal. Ani to neneslo protoze to stacilo driv chcipnout! 

neregistrovaný Pohadka neregistrovaný

Já jsem před chvilkou četla na ifauně stejné vlákno. Skoro všichni si stěžují na stejné divné chování těchto společností. A není divu protože ty kladné příspěvky opravdu mají všechny stejnou textovou kostru na to, aby si každý čitatel uvědomil, že si to společnost píše sama aby zvrátila své zvrácené chování. A platí to i o této diskuzi. Viděla jsem toto video, a tak se o něj chci podělit. Protože mám zvířata ráda. Což se o společnosti, která dokáže takovou drůbež nejen prodat, ale i vychovat, říct nedá. Takže koukněte taky!

https://www.youtube.com/watch?v=v4iubvXpvVA

neregistrovaný Ochranářka neregistrovaný

Mně přivezli od slepičáře slípky v pořádku, já se stěžovat nemůžu. Můžu jen chválit. Kuřičky mi přivezli až domů. Takže já chválím.

neregistrovaný Hana Valnohová neregistrovaný

A já chválím aroganci jak řidiče, tak i jednání společnosti, která raději nezvedá telefon aby nemusela řešit svoji miliontou reklamaci.

neregistrovaný Hana 2 neregistrovaný
Hana 2:

A já chválím aroganci jak řidiče, tak i jednání společnosti, která raději nezvedá telefon aby nemusela řešit svoji miliontou reklamaci.


A já jsem na tom stejně. Reklamace nevyřízená telefon nikdo nezvedá a na mail nikdo raději neodpovídá. No a tak se to prostě dostane do médií, a bude vystaráno :)

neregistrovaný Pavelek neregistrovaný

Ta firma je evidentně velmi "inteligentní", když to tu celé čtu. Ještě že nekupuju žádný hybridy, ale jen plemena. Vykašlete se na tuhle firmu, a radši si kupte pěkný plemeno od někoho, kdo to sám chová. Né hybridní chudáky který tyhle firmy překupujou za pětikorunu a vám to pak napálej za 100 až 200 korun.

neregistrovaný krakonoš neregistrovaný

Staci kouknout tady a bude vsem vsechno jasny. https://www.youtube.com/watch?v=v4iubvXpvVA

neregistrovaný EMil neregistrovaný

slepičář a kavapo je přinejmenším jednoznačně morální průšvih obchodující pouze s nemocnou drůbeží kterou vykoupí za pár kaček, pak jí týrají žádnou péčí a prodají s výdělkem 1000%

neregistrovaný janka.Š neregistrovaný

Video jsem taky shlídnul. Co dodat < video prostě mluví samo. Extrémy jsou koukam nejenom v chovu kořešinových zvířat

neregistrovaný 1234567890 neregistrovaný

Měla jsem tak trochu obavu si slepičky objednat, ale ono zase není moc možností kde. Zavezení kuřic bylo velmi rychlé - do 4 dnů. Dále komunikace s dodavatelm velmi dobrá. Kuřice jsou OK, mají se čile k světu a mohu říci, že ze všech co jsme kdy kupovali jsou tyto nejméně problémové, velmi rychle se aklimatizovaly a okamžitě se pustily do zobání, což u některých minulých kuřic trvalo několik dní. 

V této chvíli nemohu na adresu dodavatele říci nic špatného. 

neregistrovaný B.Šimsová neregistrovaný
Položek na stránce: 10 20 50 100
Zobrazené záznamy 41 - 60 (celkem 64)

Přispět do diskuze
Jméno:
Text příspěvku:
Youtube video:
Kolik je dva krát tři?
Fotografie:
  Přidat další fotografii »