Aktuálně: 1 852 inzerátů280 461 diskuzních příspěvků20 015 uživatelů

Příspěvky uživatele

JanaJanaJanaJana

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 17.01.2024, 19:39:39 xxx.xxx.21.118
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 17.01.2024, 19:31:34

Ale to není o tom, že se ten příspěvek nemá týkat pozůstalých…ale o tom, že za ty prachy nedají dohromady například tuhle rozstřílenou holku. Jelikož se asi shodneme všichni na tom, že ta to momentálně ze všech postižených potřebuje nejvíce (a ostatní v nemocnici taktéž).

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 14:38:36 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele hmm z 16.01.2024, 14:36:50

Jo, to je tak, když někdo neotevře odkaz. Omlouvám se 🙂

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 11:32:19 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 16.01.2024, 11:29:12

Díky, zkusím to první, to druhý je na předpis koukám.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 11:12:01 xxx.xxx.27.179

Ahoj, už jsem tu v minulosti psala o tom, že jsem s novým domem podědila kočku po předchozích majitelích. Pořád je z ní tedy kočka venkovní (z vlastního rozhodnutí), ale už jsme se celkem skamarádili a dáváme si rande každý večer u branky z důvodu krmení. 

Ale co teď řeším. Chci odčervit. Tableta je neprůchozí, narvat si to nenechá a já si s ní teď nechci kazit vztahy, ochucená pasta taky neprojde, toho se ani nedotkne.

Je pro kočky co se týče odčervení nějaký kompromis, který neskončím jejím šrámem na duši a mým v obličeji?

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 10:27:32 xxx.xxx.27.179

No tak ono je prý už i konkrétně vypočítáno, že aby se migrant v Německu opravdu plně začlenil do pracovního procesu a začal odvádět daně, trváte tak 6 let….a problémem je, že jsou to často méně kvalifikované nebo nekvalifikované práce za málo peněž, čili to ve výsledku rentabilní vůbec není, nejdřív vydají hodně na jeho sociální podporu, a potom ty daně, co odvede, se nevrátí zpět….takže asi tolik ekonomickým výhodám migrace.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 09:48:13 xxx.xxx.27.179

Také záleží na povaze psovoda.

Pro někoho může být těžké vychovat přecitlivělé plemeno a víc si porozumí se psem, kde se musí víc prosadit, ale zároveň mu ten pes víc odpustí.

A obráceně.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 08:36:30 xxx.xxx.27.179
Sarah01:

Že jsem to vůbec četla, fuj. Myslím si, že tady stát dost hazarduje. Ono se to může zvrtnout v to, že lidi začnou brát spravedlnost do svých rukou. A nebo z takových frustrovaných dětí bude vyrůstat čím dál více psychopatů a pak nebude k dalším FF daleko….


Mně tohle vytočilo do vrtule. Teda otázka je, jak moc je případ zkreslený tímto článkem, ale co je evidentní, že ten hajzl je na svobodě s odůvodněním, že by se něměl kdo postarat o rodinu. Tady je tolik pobíračů dávek a o tuhle jednu rodinu by se stát už postarat jako nedokázal?

Také si myslím, že se tímto vytváří velmi nebezpečný precedens….doufám, že to ještě někdo napadne, třeba nějaká neziskovka, tady by to bylo fakt na místě.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 21:01:12 xxx.xxx.163.200
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 15.01.2024, 20:41:49

jo tak to mě nevadí, když mě někdo nehulí pod nos, tak se mi na to neekluje koukat, já jsem liberál…nebo jsem si to aspoň donedávna myslela, teď trochu pochybuju 😀

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 19:31:20 xxx.xxx.163.200
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 15.01.2024, 17:45:21

Orionko, omluva!

Já už jsem dost vysazená na místní anonymy, tak jsem si rejpla.

Jo, máte pravdu, Mynářová je co s etýče vedení rozhovorů profík.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 14:27:50 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 15.01.2024, 14:21:22

Jediný, kdo komentuje opravdu na úrovni, je Stonjeková a Kubáček, nebavím se o názorech, ale způsobu jejich vyjádření. 

Zbytek je hnojomet.

A btw., takový problém se podepsat?

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 14:16:21 xxx.xxx.27.179
keriton:

Myslím, že tady ze stálých účastníků diskuze to tak má opravdu málokdo, naprostá většina má psy doma. Ale jsme tu malý vzorek, vždyť sem píše jen pár desítek lidí. 

Zkuste se poptat v hojněji navštěvovaných pejskařských skupinách na facebooku 🙂 

Já mám ve svém okolí takto držené dva různé čechohoráky, ale nedokážu říct, jak je to vlastně s povahou a snadnou cvičitelností, v obou případech je mají začátečníci. O jiných psech v tomto režimu nevím. 

Jinak ještě z praxe, můj pes v předchozím životě pobýval na zahradě, asi ne teda výhradně. Jelikož se v té době stal útěkářem (poté útulek), v současnosti už sám na zahradě nebude moct být asi nikdy, a zvýšenou pozornost budeme muset věnovat i případným pobytům v chatkách a podobných objektech, u kterých pes vyhodnotí, že by z nich dokázal odejít. Na to, že je bytovým psem, si vůbec nestěžuje, bundu nosí zatím jen v případě mrazů.


S první půlkou bych polemizovala.

S druhou půlkou souhlasím naprosto. Pokud chci mít psa, který je na mně navázaný a maximálně spolupracuje, potřebuji na to především žít s ním, ne vedle něj. 

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 13:55:11 xxx.xxx.27.179

Tohle je úsměvné. 

Psů, kteří jsou spokojení sami na zahradě, je vcelku málo oproti celkové populaci. Pro naprostou většinu psů není podstatný “výběh jako kráva”, ale strávit co nejvíce času ve smečce. To je pro ně prostě přirozené, tečka. 

Čili Vás přístup je, že “já chci psa”, ale už vůbec nectíte základní psí potřeby, tj, mimo jiné aby byl v pohodě. Kolik toho času strávíte dohromady s tím psem, pokud chodíte do práce/školy a osm hodin spíte? Víte, to není polidšťování, ale ten pes si prostě to, že je naším majetkem, nevybral, a zodpovědný majitel by měl přemýšlet nad celkovým welfare svého psa. Čili kvalitní žrádlo, pravidelný pohyb, a taky sociální život - PES JE SMEČKOVÉ ZVÍŘE.

Takže pokud ho necháte většinu dne se flákat samotného na zahradě, tak z něj vyrobíte asociála/nešťastníka. 

A samotný retrívr na zahradě by byl zrovna tím plemenem, které samotu snáší obzvlášť špatně.

Naopak to neznamená, že má pes být jen zavřený doma, ale prostě jde o to s ním trávit maximum možného času, a do toho se počítá i bohapusté spaní v jedné místnosti (ne posteli). Anebo mít na zahradě psy dva.

Víte o psech moc málo, běžte někam mezi odborníky, stravte s nimi nějaký ten čas a pak přemýšlejte o vlastním zvířeti.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 12:41:52 xxx.xxx.27.179
Fikovnice:

Já už teď nemám bohužel čas diskutovat 🙂. 

Zrovna Klaus opět nepatří mezi mé oblíbence. Ale víte jak to bývá. 100 lidí, 100 chutí…😉

Mějte se fajn!👍


Nevadí, nechci to rozebírat, pouze jdu okolo a reaguji.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 12:36:05 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 15.01.2024, 12:31:25

Jenže tohle je těžké, milá Fikovnice, jelikož nikdo jiný do vlády nešije, i když by sakra měl, a jelikož do ní nikdo nešije, tak se stane to, že vláda není nucená nic dělat, vysedí si to do voleb a s klidným srdcem to přenechá Babišovi. Děkujeme pěkně, Petře Fialo. A to nebylo zas tak těžký být lepší než Babiš.

Jinak věčná kritika vlády není špatně, pokud je podložená validními argumenty. A ty oni bohužel mají. 

Inklinovat někam názorově není špatně, ale musí to být jasně deklarováno, což oni dělají, hlásí se k odkazu starýho Klause. Nemusíme se vším souhlasit, ale jednají a komunikují dost čitelně.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 12:32:44 xxx.xxx.27.179
balu:

Ano, to bylo na vás a na všechny, co je zajímá Kajínkův názor. Pořád jsem se nedozvěděla, proč jste chtěla znát jeho názor. Konkrétně tohoto člověka. Když odhlédnu od toho, že měl podle mě sedět, protože nevěřím v jeho nevinu, jakou kvalifikaci má k tomu, aby se vyjadřoval k případu a lidi se o jeho názor zajímali? Jedině že seděl… A pak z něj nemá být “celebrita”, když mu lidé popřávají sluchu…

EDIT: která brněnská psychoterapeutka s ním žije? Abych se jí případně vyhnula, kdybych někdy potřebovala pomoc psychoterapeuta.


Obecně co lidi táhne mimo jiné na Kájinkově kanálu - nejvíc začal být ten kanál vidět, když běžely v televizi Devadesátky. Byl to trošku fenomén té doby a když byly takto oživeny orlické vraždy, tak se začaly vytahovat i ty ostatní brutality z devadesátek. No a to lidi z nějakého důvodu fascinuje, stejně jako je tady kde kdo v tomto lačný po kdejakém detailu ke střelbě na FF. A Kájínek na svém profilu začal streamovat zážitky s těmi pachateli, jelikož je skoro všechny potkal za tu dobu, co seděl…a znal je taky z jiné stránky, než se o nich dozvíte z jiných zdrojů, znal je prostě fyzicky jako lidi. A to prostě na ten YT kanál přililo hromadu fanoušků.

Jinak mám velmi blízkého známého, který Kájínka vyšetřoval a mohu o tom díky jeho informacím říci, že samotní vyšetřovatelé, kteří s ním kdy spolupracovali, se dělí do dvou táborů “zabil/nezabil”. Ale to, že to byl profesionální kriminálník a lapka, to je holý fakt a to je 100% prokázané.

Ale lidi prostě z nějakého důvodu vždycky inklinují k záporákům.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 12:26:57 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 15.01.2024, 11:49:13

Čím?

Jinak mě je to jedno, já jeho názory neposlouchám, poslouchám jeho rozhovory, jelikož je umí vést poměrně solidně  a bere tam kde koho, většinou lidi, jejichž stanoviska se následně potvrdí. To je ten důvod, proč ho registruji, některé rozhovory má zajímavé + sleduju Stonjekovou, která je věcná, a zároveň se vyjadřuje na úrovni a nikoho nečastuje nadávkami jen proto, že jí nesedí.

Zbytek je mi putna, stejně jako  třeba se Svěrákem, jeho politické výlevy mě prudí, ale jako umělce ho budu brát vždycky jako špičku a tak k němu i přistupuji.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 11:14:59 xxx.xxx.27.179
Sarah01:

Jo, vidíte, tehdy v těch zmatcích ohledně střídání ministrů zdravotnictví jsem na toto úplně zapomněla.


Jo, světelný záblesk.

No morálce mu to nepřidává, ale byla to asi na hodně dlouho situace, kdy bylo usouzeno to aspoň na oko vyřešit takto, aby lidem zavřeli ústa.

Průšvih je, že v týhle vládě se všichni potřebují, aby přežili do voleb, a proto to Jurečka a podobní politicky ve svých funkcích ustojí. Kdyby byl Babiš a jeho vláda v jejich pozici, udělá to pravděpodobně jako Fiala. A druhý aspekt je, že Babiš má pořád kde brát, měl by koho za koho měnit, kdežto ty dnešní pidi strany jsou už totálně vylidněný.

Tohle celý je pragmatický pohled, nestraním nikomu, pro mně se zdiskreditovali obě strany a jsou pro mě nedůvěryhodné, ale baví mě sledovat ty analýzy a jak se to vyvíjí. 

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 10:24:42 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 15.01.2024, 10:16:52

Tak třeba Prymula….bylo to jen gesto, ano, svý kšefty měl  pořád, ale odstoupil.

Jenže tady se už nedělají ani gesta.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 09:26:51 xxx.xxx.27.179

Teď byl u Xavera Šandor.

Myslím, že to popsal celkem dobře, kde se pravděpodobně staly chyby.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 09:15:06 xxx.xxx.27.179
Buggyra:

jů! No ten by se mi tedy také líbil! A za hubičku.

No ale naši koně se nějak nechystají nás opouštět, takže místo na něj nebude 😀


a asi se lze spolehnout na dobré zacházení a zdraví, neb ho prodává Monika Plachá.