Aktuálně: 4 959 inzerátů174 205 diskuzních příspěvků17 751 uživatelů
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 27.01.2011, 15:49:05 xxx.xxx.81.125
pro Vendu: no, vypadá to na krásnou tyrkysovou, i když možná ještě zesvětlá a bude to tmavě zelená. Ale ta modrá hlavička říká, že tam ten odstín do modra asi zůstane. Možná měl sameček nějakého modrého předka. Ta druhá vypadá na šedivou. Já také nejsem odborník, ale líbí se mi. Dokrmujete je sama?
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 19.01.2011, 18:37:05 xxx.xxx.81.125
pro Růzu5: můžete mi prosím říci čím jste pospojovala ten větvový řetěz? A jak dlouho vydrží? Já to provrtávám a navlíknu na provaz, ale ti moji kousalové si libují v tom, že ho jako první překoušou. Takže furt navlíkám a navazuji a zase navlíkám :-)
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 19.01.2011, 18:34:19 xxx.xxx.81.125
Pro všechny "fotkaře": to je nádhera, všechny fotečky jsou moc pěkné a je to fuk odkud jsou. Ne každý si je dokáže najít ať už z časových nebo jiných důvodů, takže když jsou moc pěkně, patří sem.
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 16.01.2011, 21:51:42 xxx.xxx.81.125
Zdravím, především se připravte na to, že jakmile by zjistili, že tam je druhý, začnou se přivolávat, takže velký hluk.
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 16.01.2011, 20:06:36 xxx.xxx.81.125
pro Lukáše zdravím, nevím jestli je to stejné, ale moje korela když byla již před koncem svého života (měla mozkovou nemoc) a už se téměř nedokázala sama živit, takže jsem ji dokrmovala, přestala si čistit kloaku a u očíček jí začaly také vypadávat peříčka. Myslím, že to bylo vysílením organismu, jak bojoval s nemocí, takže snad by pomohly nějaké vitamíny a pestrá a výživná strava. Možná jí ostatní andulky toho moc nenechávaly.
salamounek
salamounek (161 příspěvků) 13.01.2011, 22:18:01 xxx.xxx.81.125