Aktuálně: 4 597 inzerátů178 081 diskuzních příspěvků17 802 uživatelů

IFAUNA KOMUNITA

Lily
Lily (163 příspěvků) 30.05.2023, 22:41:10 xxx.xxx.133.234
mastnacekk:

Pro me za me se deaktivujte, me zajima obsah, ne kdo to psal. K tomu vedeni ifauny. V roce 2018 jsem byl s tehdejsi myslim ze majitelkou v komtaktu i po telefonu. A byla dost zaskocena sprostotou hlavne \'damicek\' z diskuze. Vidim to i ted ty sklony. A to delali jen ten soucasnej vzhled a funkce!!! Baby jim sproste nadavaly a histercily. Ani bych se nedivil, ze si s prodejem oddechli. Lidi umi bejt totiz pekny ***** kvuli kokotine. ****** kvuli malichernostem, ze? Js em programator 17 let, vim jak lidi tezce nesou zmenu fontu v tlacitku a taky vim, ze si za chvili zvyknou na cokoli. Z programatorskyho hlediska je nejvetsi umeni udelat vec jednoduse a srozumitelne i pro inzenyry.


Ano, taky jsem programátorka. Ano, lidi si těžko zvykají na změny, ale když něco takového dělám, tak s tím musím počítat a nebrat si to k srdci. Naopak bych řekla, že dnes už jsou lidé na tyhle změny poměrně zvyknutí. 

Spokojení nebudou nikdy všichni, ale absolutní zrušení diskuze je blbost. Která navíc ani produktově nedává úplně smysl, protože iFauna měla v tomhle výhodu oproti třeba konkurenci ve stylu bazos.cz

Jejich vize v odstranění množíren je více nereálná a časově náročná myšlenka (a tím pádem i finančně, ať už to bude někdo vše dělat ručně, nebo si na to budou tvořit nějaké automatické kontroly), než nějaké ponechání diskuze.   

Fatia
Fatia (92 příspěvků) 30.05.2023, 23:42:54 xxx.xxx.205.210
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 30.05.2023, 23:29:34

To jde, na googlu smazat recenzi? Nám se to nepodařilo a to je to recenze ve stylu "nikdy jsem tam nebyl, ale tohle nemůže fungovat, 2 hvězdy." Kazí nám to dost průměr, taková pitomá recenze :D

Edit. aha, ne na googlu, ale na firmy.cz, náročný den, jdu spát :)

Daja
Daja (430 příspěvků) 31.05.2023, 05:11:37 xxx.xxx.68.94
megi-the-pes:

Můžem. :-)


Dobrý ránko,