Aktuálně: 3 660 inzerátů214 427 diskuzních příspěvků18 316 uživatelů

Pojďme si vyprávět příběhy o slavných koních

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 26.10.2024, 23:23:46 xxx.xxx.169.99

Já miluju tenhle - Snowman a Harry DeLeyer

Snowman byl původně amišský kůň na farmě v Pensylvánii, využívaný k práci na poli . V únoru 1956 byl zaslán majiteli ve svých 8 letech na jatka . Téhož dne však 28letý Harry DeLeyer opustil svůj domov na Long Islandu v New Yorku, aby se zúčastnil dražby koní v New Holland v Pensylvánii a kde hledal levné koně pro svou jezdeckou školu. Přijel pozdě a jediní zbývající koně byli ti, kteří byli naloženi do náklaďáků směřujících do továrny na krmivo pro psy. Když DeLeyer uviděl šedého koně, koupil ho za 80 dolarů. „Potřeboval jsem klidného koně pro začátečníky,“ vzpomínal. "Pamatuji si, že jsem viděl jeho oči a pomyslel jsem si "tenhle vypadá hezky a tiše", dám mu šanci." Sněhuláka nejprve použil na lekce pro děti. DeLeyer však v koni rozpoznal talent poté, co ho prodal sousedovi a kůň přeskočil vysoké ploty, aby se vrátil domů. DeLeyer pak začal trénovat Snowmana jako parkurového skokana.

Kůň začal vyhrávat prestižní třídy pouhé dva roky poté, co byl vykoupen z jatečního vozu, a jeho kariéra trvala pět let. Byl vyfotografován při neobvyklých výkonech, jako je skákání přes jiné koně, a jeho klidná povaha ho učinila oblíbeným. 

Ocenění

• 1958 Kůň roku jezdecké federace Spojených států (dříve nazývaný AHSA Kůň roku)
  • Šampion Asociace profesionálních jezdců z roku 1958
  • Diamantové jubileum šampiona Madison Square Garden z roku 1958 
  • 1958, 1959 United States Open Jumper Champion
Obrázek Obrázek
Verun
Verun 27.10.2024, 09:10:33 xxx.xxx.220.12

Já jako malá hltala Šemíka(každý tady musí znát), děda vyprávěl a já s očima na vrchu hlavy si představovala, jak pádí k Neumětelům.(ale ještě lepší byly historky s ledním medvědem, jak si ho upek na ohýnku🙃)