Aktuálně: 1 853 inzerátů280 700 diskuzních příspěvků20 036 uživatelů

Příspěvky uživatele

Fikovnice

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 19:48:34 xxx.xxx.61.255
Doron:

Vypadá to, že zvrací na lačno. Čistá žluč to  není. To by bylo víc zelený, ne?

A nemůže to být tím, že mu granule nechutnaj? Že nežere a nažere se, až když je mu z hladu blbě? Má i maso? Nebo, že se prostě někdy z nějakýho důvodu ( stresu) zapomene nažrat?

Já takový občasný zvracení nikdy neřešila, asi jsem nedbalá.. 

A ještě taková blbá otázka, když opravdu zvrací jen jednou za týden, je to nějaký konkrétní den? Třeba o víkendu? Mířím k tomu, jestli si s ním nějak horečně nehrajete, nebo neuklízíte nebo prostě jestli něco není jinak…


Popravdě, já takovéto zvracení také neřeším. A souhlasím s Tebou, že to není čistá žluč. Mně blejou možná i častěji než Biace. Jenže já moc ani nemám šanci poznat kdo to byl… Každopádně Prostřední je téměř z obliga - ten má kachní žaludek. Nejvíc chuděra Elsa - kvůli té srsti…

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 15:58:49 xxx.xxx.62.132
assil:

Já teda nevím co jsou ty zkratky, ale u trocoxilu mi tenkrát říkali, že to poškozuje ledviny nebo játra, už přesně nevím a že testy na to byly dělaný jen na max půl roku užívání.

Jenže když má člověk starého psa po dvou operacích nohy, kterej bez bolesti neudělá ani krok, tak takovýhle věci moc neřeší.


Pardon:

GIT - gastrointestinální trakt

AIM - akutní infarkt myokardu

CMP - cévní mozková příhoda

Osobně si ale myslím, že právě ty zjištěné AIM a CMP budou spíše “class efekt”, už teď je totéž varování třeba pro propyfenazon (ten je např. ve VALETOLu). A není to koxib, je to staré nesteroidní antiflogistikum.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 15:41:15 xxx.xxx.62.132
biaca:

Ne jedná se o čistou žluč - granule má stále k dispozici. 

Obrázek

Toto mi ale Elsa občas také vybleje.

Zrovna včera jsem jim koupila novou kočičí trávu a posléze jsem našla vyzvracený “bobek” a pak ještě to, co Ty.

Každopádně bych u giardiózy očekávala průjmy, zvracení ani příliš ne.

Pro Hmn: ELISA je přesnější - stanoví cysty giardií reakcí pl + Ag. Předpokládám, že dříve se cysty stanovovaly jen mikroskopicky. ELISA je diagnostická metoda založená na imunitní reakci.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 15:15:41 xxx.xxx.62.132
assil:

Tak mě to zajímá taky jen teoreticky, ale člověk neví kdy se mu co může hodit, takže takovýhle info o novinkách je dobrý. I když teda doufám, že to ještě dlouho nevyužiju.


Ono je třeba zajímavé, že koxiby, když přišly na trh, tak boom a radost, že máme něco, co nebude ničit GIT, dělat krvácení z GIT, ptž původní nesteroidy mají více než 50% NÚ ze strany GIT. Od nesnášenlivosti, přes eroze po vředovou chorobu až třeba krvácení z GIT.

Jenže…postupně se přišlo na to, že např. rofecoxib, valdecoxib (a další) významně zvyšují riziko AIM a CMP. Takže se stáhly z trhu… Pár jich zůstalo, ale léky první volby už tedy nejsou…

No, a zda třeba mavacoxib (= Trocoxil) může totéž udělat u psů (resp. všeobecně u savců), to nevím. Ale proč ne… Takže u koxibů mi v hlavě blikne vykřičník…že je tam toto riziko. Nicméně tím neříkám, že biologika jsou úplně bezpečné léky. Nejsou.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 14:40:53 xxx.xxx.62.132
balu:

Nějak nevím, proč na ifaunu a na Šárku plýtvat energií a časem, když se nemůže nic změnit.   


Přesně! Já jí své napsala, když to bylo úplně aktuální, ale teď je finito! Web je prodán, a majitelé si jej předělávají k obrazu svému. Může nás to štvát, můžeme třeba plakat, ale na stavu věci to nic nezmění.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 13:43:54 xxx.xxx.62.132
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 03.07.2023, 13:42:17

Vidíš, takže Tobě odpověděla…👍 Mně ne. Nedá se nic dělat.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 13:41:48 xxx.xxx.62.132
Odpověď na příspěvek uživatele Lenacia z 03.07.2023, 13:31:58

Pro zajímavost: Napíšete, co chcete dělat?

A jen tak mmch. mě konec IF také mrzí, ale hezky Vám to napsala Assil. Že se firmy prodávají, je realita. A že nový vlastník si chce vše udělat po svém, je další realita. Je to protiprávní?? Není! To, zda na českém trhu obstojí, ukáže čas. Já si celkem myslím, že ne, ale fakt se nedomnívám, že my - běžní uživatelé - budeme ti, kvůli kterým oni skončí.

Ad čecháčkovství: Já jsem např. opakovaně psala Šárce (i soukromě). Nereagovala, no tak co, mám ji začít stalkovat? 😉😛 Jako jo, naštvala mě ona, naštval mě celý jejich tým, ale toto se prostě v životě děje.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 13:27:33 xxx.xxx.62.132
biaca:

A co tím zmůžete - nemyslím, že Švéd bude mít problém koupit si recenze (vždyť jak uváděli kluci z Prahy jedna stojí 5 Kč.) 

Myslím, že jsem jim na googlu poskytla dostatečnou recenzi a svůj názor veřejně, ale tím to pro mě končí. 


Tak to si jdu počíst…🙂

A psala jsi pod svojím zdejším nickem?

Edit: Začala jsi mi tykat, tak jsem se přizpůsobila ;-)…anebo jsme si už dříve potykaly? A ne, rozhodně mi tykání nevadí, jen se ptám, zda jsem zase něco zasklila…

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 13:25:03 xxx.xxx.62.132
hmn:

jen se přidám ke kometě

“Já kocourovi dala starý plech na pečení ale štve mě jak se snaží všechno zahrabat a tím pádem vyhází kamínky všude okolo.”

to není chyba kotěte ale člověka, že použil nevhodnou nádobu. Kočičí wc mají stěny vyšší a mohou být i uzavřená

“A také to má nějak přehozeny, většinu dne prospí a v noci obtěžuje.”

to je naopak zcela v pořádku, pro šelmu kočkovitou. A viz kometa, je předpoklad, že se časem zklidní, dle svého temperamentu, a že i režim přizpůsobí člověku, k čemuž mu může člověk pomoci svou aktivitou - jakože si s kotětem dostatečně hraje přes den a v noci je usilovně ignoruje, maximálně uhladí ke spánku.


Já k tomu také něco přidám ;-).

Teď, když Fido močil ty hektolitry moči, tak jsem kupovala další záchod navíc. Neoplývám penězi, takže ten nejlevnější, a má právě velmi nízký okraj. Takže zadavatelce doporučuji vybrat WC s “límcem”, je to sice dražší, ale hrabáním kočky přes ten “límec” vyhrabou méně steliva. No a mám i jeden uzavřený záchod, ale ten kryt mám sundaný, neb mi do něj kočky nechtěly chodit.

Stran noční aktivity, moje tři kočky se přetočily tak, že nejvíc aktivní jsou večer, když jsem ještě vzhůru. V noci jsem je naučila spát, ale jak, to nevím!😄

Akorát tedy občas se po mně v noci projde Elsa, čímž mě samozřejmě probudí, já láteřím 🙂 a ona se zas někam uklidí. Kluci většinou v noci mě spát nechávají.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 13:11:31 xxx.xxx.62.132
Lenacia:

Oh… ale tohle je můj záměr, který sem řekla jasně už od začátku. Že jestli si Ifauna myslí, že tohle skončí prostě tím, že všichni odtáhneme jinam, přestaneme o tom mluvit, celý ten počáteční nesouhlas utichne a oni si budou zverimexovat…. tak já teda nepřestanu! Já pojedu dál! Upřímně… já chci aby dostali po čuni! Já tady nezalezu do díry a nebudu o tom mlčet! 


Stejně nic nezmůžete, je to zbytečná námaha…😉

Řada z nás napsala nějakou recenzi na novou IF…a co? Svět se točí dál…

Je možné, že zkrachují, ale nemyslím si, že by to bylo v důsledku našeho nesouhlasu a protestů.

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 12:23:46 xxx.xxx.62.132
Sarah01:

Lidi, mám problém s některými pojmy používanými na sic. sítích, může mně to někdo vysvětlit? Normálně se pohybuju jen ve světě psů, ale jak mám teď tu ON, tak si občas čtu i něco jiného a nerozumím pojmům dezolát, chcimir nebo flastenec. 🤷


Ali, já mám taky problém: Fido mi “zakazuje” psát na NTB. Mazlí se tak usilovně, že přes něj nevidím na obrazovku!😄

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 12:21:31 xxx.xxx.62.132
Sarah01:

Lidi, mám problém s některými pojmy používanými na sic. sítích, může mně to někdo vysvětlit? Normálně se pohybuju jen ve světě psů, ale jak mám teď tu ON, tak si občas čtu i něco jiného a nerozumím pojmům dezolát, chcimir nebo flastenec. 🤷


😄👍

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 12:15:28 xxx.xxx.62.132
biaca:

Tak to je jiná, myslela jsem, že zpomalením by nemusel blinkat. 

Ps. to, že je ordinace catfriendly neznamená že i kocour bude catfriendly. Posledně Igin veterinářku pěkně prohnal, když mu chtěla odebrat krev. A to v sobě měl dva prášky na uklidnění. Holt bengál. 

I když u Fida to asi nehrozí. Podle Tvého vyprávění. Ps. podle mě to prožívá každý začínající cukrovkář - ale postupem času se naučíš a Fidovi určitě bude lépe. 


Biaco, zdravím Tebe i event. další čtenáře Fidova příběhu.🌷

Ono totiž nic není tak, jak si člověk už už myslí, že je…

Včera jsem se spojila s úžasnou paní dr. Tedy pečovala o nás konzultačně Paní veterinářka, která loni Fidkovi drénovala absces a denně chodila na proplachy ke mně domů. Možná si to někdo ještě pamatujete… Tato úžasná lékařka má čerstvě narozené mimčo, přesto se mnou trpělivě konzultovala, vyměnily jsme si desítky SMS a několik telefonátů. No a tato paní dr. mě tedy nakontaktovala na veterinářku z té cat-friendly ordinace. Včera večer mi zavolala a byl z toho hodinový telefonát a dále předlouhé SMS. Přebírá nás do své péče, už má celou moji komunikaci s tou paní dr. (co je na MD), dále si vyžádá veškerou Fidovu dokumentaci z té šílené veteriny a dokonce prý mi zařídí vrácení peněz (za chybné stříkačky přinejmenším). Já si myslela, že tam naběhnu, stříkačky jim tam hodím a peníze mi automaticky vrátí, ale dr. říkala, že jak zná majitelku, mohli by mi dělat problémy. A i když tam neudělali téměř nic správně, do nějakých hádek se mi s nimi jít nechce…

No a já jsem úplně paf, jak strašně rozdílní mohou veti být. Podle telefonátu jsem poznala, že tato paní dr. zná naprosto bezchybně farmakologii, fyziologii, patfyz., atd. 

A dle ní na 90% nejde o primární diabetes a snad ani o renální selhání nejde. Já samozřejmě mnoha věcem stran vetmedicíny nerozumím, ale např. mi říkala, že cukrovkáři mají fruktosamin nad hodnotu 400. A Fido má 365, což je o jen o 20 více než je horní hranice referenčního rozmezí. Paní dr. stále nevylučuje štítku (řekla mi, že stanovení pouze T4 je naprosto nevypovídající), nevylučuje Cushing (ten jsem měla ve své mysli také od začátku), a proto nás posílá na VFU za prý nejlepším UTZ diagnostikem, jaký může být…na té šílené veterině měli problém najít druhou ledvinu a teď bude nutné stanovit velikost nadledvin.

Takže ti, s nimiž si píšu pravidelně, vědí, že pořád není stanovena definitivní diagnóza. 

Každopádně naprosto IHNED po aplikaci správné dávky inzulínu skončilo pu/pd (včerejší opakované stanovování glykémie po apl. správné d Lantusu ukázalo pokles glykémie nakonec až na 5.9 mmol/l, což už je norma). Skončilo Fidovo neustálé vysedávání u misek s jídlem, takže samozřejmě inzulín se aplikuje dál, jen tedy proces dif. dg. stále není u konce…

Uf, konec hlášení…😉

Fikovnice
Fikovnice 03.07.2023, 11:55:29 xxx.xxx.62.132
Odpověď na příspěvek uživatele assil z 03.07.2023, 10:54:02

Rádo se stalo…

Třeba se ozve i Plaka, ale poskytnout mohu jen teoretické znalosti těchto léků, na zvířatech je vyzkoušené nemám…

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 18:12:42 xxx.xxx.61.83
Fikovnice:

Momentálně je glykemická křivka tedy na mně, ale co už…

No a o té úrovni mluvila dr. z VFU - kritika plus:"No a my zde pak zachraňujeme průšvihy, co jinde vyrobí…"

Budu chtít zpět peníze, přinejmenším za chybný materiál a na stížnost se ve finále stejně asi vykašlu. Možná, že dělali, co bylo v jejich silách, schopnostech a vědomostech.


Jo, už mám od nich odpověď:"Jiné stříkačky jsme vám prodali kvůli snazší aplikaci…"

Já to nebudu komentovat. Píšu to jen jako zkušenost.

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 18:10:28 xxx.xxx.61.83
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 02.07.2023, 16:59:24

Jinak ano, ta nová ordinace je prý vyloženě cat friendly…

Cesty se teprve uvidí, musel by dostávat asi něco před cestou na kinetózu…

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 18:09:09 xxx.xxx.61.83
Odpověď na příspěvek uživatele biaca z 02.07.2023, 16:59:24

Zdravíme srdečně Biacu! ;-)🌷

Kočár je nereálný kvůli mně, moje bolesti mi umožňují jen krátkou chůzi…

Teď tedy zrovna prožívám obavy z rychlého poklesu glykémie, ale dr. mě pořád uklidňuje, že je to takto OK…

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 16:04:20 xxx.xxx.61.83
Sarah01:

To je mně moc líto, držte se. 💔

Krásný věk. 🌹


…a krásný pes!

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 16:03:33 xxx.xxx.61.83
Odpověď na příspěvek uživatele KatyQ z 02.07.2023, 14:57:08

Přijměte upřímnou soustrast!🌹

Fikovnice
Fikovnice 02.07.2023, 16:01:38 xxx.xxx.61.83
Stene:

Ne, to není. Nevíme, nejspíš asi vrozená vada? On je to drobeček nejslabší z vrhu, moc mu nešlo se přisávat, dělaly se mu jakési stroupky pod brsdičkou, ty už teda se zlepšily zase…. Zkrátka je to nejslabší mimínek z nich. 


A jaký je návrh veteriny?

Co se teď dělá?

Je to moc smutné, ale není to spíš na uspání drobka?