Aktuálně: 4 580 inzerátů178 008 diskuzních příspěvků17 797 uživatelů
Bodlinka
Bodlinka (993 příspěvků) 30.06.2023, 19:24:49 xxx.xxx.26.242

bez doktora je to nesmysl. acyklovir má smysl jen v prvních dvou dnech. pokud se to prokaučuje, pak už nezbývá než dlouhodobě trpět.

Bodlinka
Bodlinka (993 příspěvků) 30.06.2023, 18:07:31 xxx.xxx.26.242
Jeninka:

Mám kvočnu, která bohužel z našich vajíček nic nevyseděla a tak jsem koupila kuřátka, ale bohužel je nepřijala. Udělala jsem z králičí klece provizorní odchovnu a nyní dotaz: mohu jim svítit klasickou žárovkou ńebo co mám pořídit, aby to bylo v pořádku. Jsem chovatel amatér. Děkuji 

    Obrázek

kuřatům je zima, potřebují zdroj tepla. je celkem jedno, jestli to bude infra žárovka nebo topná deska (která nesvítí) a ke které pak stačí přisvěcovat obyčejnou žárovkou s hodinovým spínačem.

současný stav je pro kuřata nevyhovující, pro je máte namačkané v jednom rožku.

Bodlinka
Bodlinka (993 příspěvků) 30.06.2023, 15:55:55 xxx.xxx.26.242
lesnizinka:

V jiném foru někdo psal, že jeho domácí kočka má blechy. Sem jsem chtěla napsat, že je to blbost řešit blechy u koček, které jsou jen doma, ale vzpomněla jsem si na tu předchozí diskusi. Řekla bych aniž vím, jestli to tak opravdu je, že blechy můžou domácí kočky chytit jen v případě, že má dotyčný ještě i psa. Pravděpodobnost, že já přinesu domů blechu, všenku se mi nezdá velká, ještě tak klíště snad.


znala jsem perského kocoura, jen bytového, který blechy chytil. ve třetím patře. jak, těžko říct, možná od nějakého zvířete sousedů? nebo byly blechy na chodbě, nebo je přinesli majitelé, to se prostě nedá zjistit, ale měl blechy. a alergii na blechy. chvilku trvalo, než jsem přesvědčila majitele, co je příčinou potíží, musela jsem jednu tu blechu chytit do ruky a ukázat zblízka. 

Bodlinka
Bodlinka (993 příspěvků) 30.06.2023, 15:54:17 xxx.xxx.26.242
Martina:

No my máme na zahradě dva pesany a ty se dost často škrábou, blechy mají, tak určitě jisté riziko přenosu je.