Na pečení jsem kopyto, dám tam párátka a stejně sjede…i s párátkama😏
Na pečení jsem kopyto, dám tam párátka a stejně sjede…i s párátkama😏
aldamax:Nevím, jak velký prostor potřebujete ochránit, ale kamarádka v podobném případě natahala různě křížem krážem prádelní šňůry a na ně sem tam zavěsila ty nejlevnější, nejhnusnější, nejkřiklavější a blikající vánoční řetězy od vietnamců.
Velký, celé humno, cca 50x150m. Strejda včera rozvěsil ty CD, tak uvidíme, jestli to pomůže.
Dopr…kna👎 omlouvám se🙄 Já si představila, že to půjde zvětšit tak, jak si to zvětšíme v mobilu😏 Jsem na tu techniku kopyto. Muž mi vždycky říká: proč to přitahuješ, vyfoť to normálně a pak si to zvětšíš. Zkusila jsem tu fotku a se to rozpixeluje👎Je to volavka na protějším břehu, přesně naproti foťáku, stojí už ve vodě, respective na ledu. Stála tam jak socha, nevim jak dlouho a civěla do vody. Pak přešla kousek jinam a zase. Nevím, co mínila udělat s tím ledem, protože mě nešel prokopnout botou, když jsem chtěla nabrat vodu. U nás vydry nežijou. Stačí bobr👎
Naši psi byli taky takoví, byly strašně nimraví, kolem rohlíku s párkem, který byl na zemi pohozený jako ,,návnada" (pozděj jsem zjistila, že to bylo právě kvůli výcviku psa) si nevšimnuli..teda šli, čichli a šli dál. Ale spolehnout se na to, že někdo dá otravu do něčeho, na co by je nachytal…bych si netroufnula. Jasně, psi se to učí, jen nevím, do jakové míry by to zvládnul nějaký pažravý labrouš třeba. Před páníkem nikdy, ovšem o samotě?Jednou se k tomu sám zkusí přiblížit, nic se nestane, tak bude takový psí koumák zkoušet limity. Moji byli trdlíni, ale opravdu inteligentní pes, no nevim.