Odpověď na příspěvek uživatele Ronja s motejlem z 19.08.2026, 09:36:41
Dělám něco podobného, ale dávám to ve velmi tenké vrstvě na celý plech a pak to máznu třeba lučinou, na to šunku, salátek, sýr nebo pesto s uzeným lososem a zamotám do rolády a pak krájím prostě jako roládku. Za studena po odležení geniální.
Škoda, že jsem líná vařit! Zní to všechno úžasně a mně se válí v lednici půlka desetikilové cukety… Mohla bych snad ty bramboráky… To je celkem rychlé a tak. Mohla bych i do trouby, ať u toho nemusím stát, dobrý nápad.
Je tu prosím někdo, kdo rozumí mzdám? Syn nastupuje 7. 9. do práce, stále je ale studentem VŠ, studium bude ukončeno buď k 31. 8, nebo k 6. 9. podle toho, jak se příští týden domluví na studijním. Dnes jsem toto hlásila na mzdovce v mojí firmě a bylo mně řečeno, že slevu na syna ve mzdě mně tedy ukončí k 31. 7. Je to tak správně? Nemělo by být ukončení k 31. 8.? Díky.
Nejsem sice mzdová účetní,ale zákon c.117/1995 o státní sociální podpoře a to paragraf 14 odst.2 pism.b,),definuje naprosto jasne,do kdy trvá status studenta vysoké školy. (Cituji:za soustavou přípravu na povolání se považuje kalendářní měsíc,v němž dítě ukončilo studium na vysoké škole,a také mesic následující.).Myslím,že mzdová ucetni nemá pravdu a tento paragraf s ní proberte. Ať vám vysvetli,co ji vede k datu dřívějším.
Je tu prosím někdo, kdo rozumí mzdám? Syn nastupuje 7. 9. do práce, stále je ale studentem VŠ, studium bude ukončeno buď k 31. 8, nebo k 6. 9. podle toho, jak se příští týden domluví na studijním. Dnes jsem toto hlásila na mzdovce v mojí firmě a bylo mně řečeno, že slevu na syna ve mzdě mně tedy ukončí k 31. 7. Je to tak správně? Nemělo by být ukončení k 31. 8.? Díky.
Asi si paní účetní plete pojmy “následující” a předchozí. Ale mzdová taky nejsem.
Odpověď na příspěvek uživatele Znamaneznama z 26.08.2026, 20:21:23